ابى جعلنى انا واختى سحاقيات - فضائح جنسية

7 يونيو 2022
التصنيف :
قصص سحاقيات

دكتور صادق مهران - رئيس جمعية ملاذ الروح

ابى جعلنى انا واختى سحاقيات .. هذا عنوان واحدة من القصص التي كتبها احدهم على موقع أباحى طلب من متابعية كتابة قصصهم وتحديداً بدايتهم مع المتعة الحرام. والقصة الأكثر تشويقاً ستعرض ويمنح صاحبها امتيازات على الموقع. فتبارى المتابعين في الكتابة والتفاخر بآثمهم وخطاياهم. فترصدناهم وتواصلنا معهم وشرحنا لهم مغبة وعقاب ما أقترفوا.

واخبرناهم اننا لسنا ملائكة ولا قديسين. وقد تذل قدم البعض ويسقط في براثن الخطيئة. فيرتكب مايغضب الله. ولكن علية سرعة الرجوع والتوبة والانابة. فهى ملاذ الروح للتطهر من دنس الخطيئة .. ونعرض رسائلهم لتكون عبرة وعظة . فقد اخطأوا وتابوا. والله يقبل التوابين.

كل من يعرفنى انا وأختى يقول اننا جميلات وزى القمر.  والاهم ان الجميع يشهد اننا مؤدبات وعلى خلق. وبالفعل انا وأختى (نجوى) التى تكبرنى بعامين. مؤدبات. فليس لنا علاقات بشباب ولا حتى بنات. لاننا لانخرج من البيت أصلاً. بفرمان دكتاتورى من والدى. والذى سبقة فرمان بأن نترك المدرسة بعد انهاء الشهادة الاعدادية. وأصبحت أنا وأختى حبيسات البيت. ومش كدة وبس دة كمان نقلنا من غرفتنا الصغيرة واعطانا غرفتة الكبيرة. مش علشان يوسع علينا انما علشان غرفتنا كانت تطل على الشارع. اما غرفة نومة هو وماما من الداخل. ولكن فيها ميزة وهى ان بها حمام داخلى.

والحمام دة كان سبب مشكلتى. لانى بدأت ادخل الحمام وأمارس العادة السـ،ـرية. لان مش لاقية حاجة تشغلنى او اعملها. وكمان لان أحياناً كنت أشعر بقلق وتوتر وعدم القدرة على النوم وتنتنابنى حالات هيـ،ـاج جنسـ،ـى. وأشعر بنبض وأكلان فى مهـ،ـبلى. فكنت اغلق على نفسى الحمام. واجلس على قاعدة التوليت وأظل أداعب مهـ،ـبلى بيدى واتحسس فَرجِـ،ـىّ وبظـ،ـرِىّ حتى تأتى شـ،ـهوتى. وكانت اللحظة التى تسبق نزول شـ،ـهوتى والتى يهتز فيها جسدى بعنف وينفضى فـ،ـرِجىّ ويدق قلبى ويعرق جبينى لحظة رهيبة … يظل جسدى ينتفض ويرتعش حتى أقذف مائى. وأشعر بالذة ومتعة وان نارى قد أنطفأت ويبدأ جسدى يهدأ ويسترخى. وبعدها انام نوم عميق.

ابى جعلنى انا واختى سحاقيات

وبدأت الاحظ ان اختى الأكبر (نجوى) هى الاخرى تمارس العـ،ـادة السـ،ـرية. ولكن لم يصارح او يعترف احدنا للاخر بهذا الامر وكان كل منا يفعلة فى السر. لكن نظرتنا لبعض كانت بتقول ان كل وأحدة عارفة سر التانية. وبتقول فى سرها (لا تعيرنى ولا أعايرك .. الهم طايلنى وطايلك).

ولكن منذ عام بدأ يحدث أمر غريب. بدأت (نجوى) تتعامل بجرأة. يعنى بقت تدخل الحمام تمارس العادة فى اى وقت ومش فارق معها انى أخد باللى. وبقت تتعرى أمامى وتقعد بالكلوت والسوتيان. وتتعمد كشف جسمها. ومش عاملة أى اعتبار لوجودى ولا مكسوفة منى. حذرتها ان ممكن ماما ترجع من السوق فجأة. أو بابا يطلع من الورشة لان ورشتة تحت البيت. ولكن لم تستجيب حتى وصل الامر انها مرة خرجت من الحمام عريانة تماماً وقعدت تسرح شعرها. بس انا مسكتش وشتمتها وهددتها وامرتها انها تتلم وتبطل الجنان اللى بتعملة.

لكن اتفاجأت بانها انهارت وقعدت تصرخ وتقولى (سبينى فى حالى هتبقى انتى وابوكى اللى حبسنا فى البيت زى الكلاب لحد ما هنعنس ونعفن ومش هنشوف فرح زى البنات). وقعدت تعيط بحرقة. صعبت عليا وبتلقائية قمت حضنتها علشان اهديها وأطيب خاطرها. ومأخدتش باللى انها عريانة غير لما حسيت بسخونة جسمها.

ابى جعلنى انا واختى سحاقيات

جسمها كان سخن مولع. وبدل ما ابعد عنها لقيتنى بضمها أكتر لدرجة انى حسيت ان صدرها التصق بصدرى. وحسيت بسخونتة والمفاجأة ان لقيت حلمـ،ـات صدرها منتصبة ودة خلانى اتأكد ان نجوى فى حالة أثارة. ولقيتنى بمنتهى الغباء وبدون تفكير بمد ايدى وامسك بأصابعى حلمـ،ـات صدرها. واضح انها أتفاجأت. وأنا اتكسفت من اللى عملتة.

لكن ضحكت وقلت لها (يالهوى دة العنب طاب واستوى وبقى عايز الاكلية). ضحكت وقالتلى (وهو فين الاكلية). ضحكت وقلت لها بهزار (انا يابت الاكيلة) ورحت حطة شفايفى على حلمة صدرها. وبمجرد ماعملت كدة لقيت جسمها انتفض ولكن فضلت سايبة نفسها ومش بتنطق بكلمة. وانا انتهزت الفرصة وفضلت ارضع.

كانت راسى قريبة جدا من صدرها وكنت سامعة صوت دقات قلبها. وبأنفاس ساخنة تخرج من أنفها وكانها ديناصور. وكانت بتقولى بصوت متقطع (يخرب بيتك يانرمين اية اللى بتعملية دة). كانت بتقول كدة ولكنها لم تحاول ان تبعدنى عنها. او تبعد نفسها عنى. ودة خلانى اعرف انها متقبلة ومستمتعة.

وعلشان كدة قلت لها (بعمل اللى هيعملة صاحب النصيب اللى هيتجوزك ويتمتع بالحاجات الحلوة دة). واستمريت فى رضاعة صدرها واتجراءات اكتر وبقيت احسس على جسمها. وهى بدأت تشعر بالاثارة وانا كمان حسيت بهياج وأثارة واحنا الاتنين مبقناش قادرين نقف. وبدون كلام سحبنا بعض ورحنا نمنا على السرير.

ابى جعلنى انا واختى سحاقيات

نجوى نامت على ظهرها وكانت مغمضة عنيها. وكأنها مخـ،ـدرة. وانا كنت بجوارها ومازلت اداعب بشفايفى صدرها والحس بالسانى حلماتها. ويدى تمر بين شقى فرجها وكأنى امارس لها العادة السرية. عملت معاها اللى كنت بحلم بحد يعملة معاية. وكان واضح ان المناطق اللى بتأثر بيها. هى كمان بتتأثر بيها وبتسبب لها أثارة. زى التقبيل من الرقبة والشفايف وبين النهدين.

أصبح الوضع واضح وصريح ان ما أفعلة هو ممارسة جنسـ،ـية ومش حكاية انى بهديها وأطيب خاطرها. وهى كانت عارفة كدة بدليل انها سابت نفسها ومش كدة وبس دة كمان كانت مستمتعة وبتقول آآآهات. وجسمها بيتشنج ويتنفض. بطريقة رهيبة.

انا عارفة انها هايجة جنسـ،ـياً مثلى وبتمارس العـ،ـادة السـ،ـرية. لكن عمرى ماتخيلت ان نجوى الرقيقة الهادية عنيفة فى شهوتها بالشكل دة. انتبهت لنفس وحسيت ان انا كمان انفعلت ونزل منى أفرازات فى ملابس. وكان لازم ادخل الحمام.

ابى جعلنى انا واختى سحاقيات

نجوى كانت خلاص جابت اخرها ونامت. غطيتها بملاية السرير ودخلت الحمام علشان استحمى واغسل هدومى والبس ملابس تانية. لكن بعد خمس دقائق لقيت نجوى بتخبط وبتطلب منى أفتح الباب.

واول مافتحت الباب لقيتها بتاخدنى بالحضن وبتبوسنى من شايفى وبتقولى كان نفسى من زمان أصارحك لان احنا ملناش الا بعض ولو اللى حصل دة عيب يبقى ابوكى هو السبب فية.

ولقيتها بدأت تعمل فيا اللى عملتة فيها. تبوسنى من شفايفى وتمسك صدرى وتدخل ايدها فى فَـ،ـرجِىّ. والحقيقة انا كنت تعبانة ومش مستحملة. جريت قعدت على قاعدة التوليت زى العادة وفتحت رجلى. علشان تدلك بايدها فَـ،ـرجِىّ وتمارس لى العـ،ـادة السـ،ـرية. لكن تفاجأت انها جلست امامى على ركبتها ودخات راسها بين رجلى وبدأت تلحس بالسانها فَـ،ـرجِىّ وتبوسة.

الوضع كان رهيب ومثير واول مرة يحصل لى ومكنتش أصلاً اعرفة. لكن أكتشفت انة ممتع للغاية. ووصلنى لمرحلة من الاثارة والشـ،ـهوة لم اصل لها من قبل. كنت سايبة نفسى لحد محسيت برعشة متعتى ونزول شـ،ـهوتى.

وقامت نجوى وحضنتنى وكانها بتقولى انها ردت الجميل ومتعتنى زى ما متعتها. استاحمينا مع بعض وخرجنا من الحمام. واحنا حاسين براحة غير عادية. ومن يومها اتغيرت حياتى انا ونجوى ومبقناش نفترق عن بعض. وطبعا الموضوع اتطور واصبحنا كل ليلية نقفل باب اوضتنا ونقلع ملابسنا وننام على سرير واحد زى المتجوزين ونمتع بعض لحد الفجر.


اختى مريضة بفرط الشهوة


استمتع مع عشيقى بعلم زوجى


تعاشر اخو زوجها بعد بتر قضيب زوجها


تعلمت اللواط والمثلية في الاعدادية


شاركتنى فى السباق ومارست معى السحاق


اعترافات شاب شاذ “Bi-sexual “


عاشرت اختى بعد ان تعاطينا الشابو


خنت عمى مع خالتى بسبب أبى


تبادل زوجات ….. فى شهر العسل

البداية تحرش جنسى والنهاية اغتصاب


فسخت خطوبتى وتزوجت أخى


جلسة تخسيس تحولت الى سحاق وتحسيس


سحاقيات .. بيوتى سنتر الفاتنات


غفرت لزوجتى عارها مقابل معاشرة اختها


عاشرتها انا وابى فى الحرام


انا ووحش الكون .. سحاق بجنون


شورت هدية فضحنى وكشف أن أنا سحاقية


سكس تبادل الامهات ومستنقع الحرمات

اخى شاذ .. يعاشر صديقة


سكس محارم مع زوجة اخي


اعشق اختى واعاشرها معاشرة الازواج


مغامرة ليلية مع عاهرة برتغالية


اختي تستمتع بمعاشرتى لها من الخلف


قصص زنا محارم الشيخ حمدى


انا واخى نتشارك فى زوجة واحدة


اخ واختة في ليلة الدخلة – قصة محارم


بعلم زوجها حملت سفاح من اخيها


قصص سحاق السحاق بنات سكس قصتى عالم أيام فيلم دردشة واقعيه لما كلمات صديقتى احساس ممتع سحر مسموعة تزوجت وليات سحاقيات القصة لواط السحاقيات كوينة لواط جدا ساعة افلام تفسير المنام زي كتير الحلقة تحميل والقصص مصرية نيك مثلية اكتشف  اللزبانية فيديوهات مشاركة مثليه خاص السكن فلم عربي الفتيات الكاورية سريا رانيا وصاحبتها مروة بيت الطلبة اجمل بنت مثيرة شواذ قصير اطفال فقط للنهاية هذي اسمي جبير نفسك مارست مول انى هبه طيب النت بخيرة عبير سلمي نيج للجادين امارس سعوديه رؤية ممنوع العرض حلم البلياردو الدردشة تمارس الفيلم عملت قصة مقاطع مسموعه وليت عادي سعودي كمل عراقي  معلمتى اختى البلياردو الدردشة  – قصص سحاق نار فى صيفاً حار – قصص سحاق نار فى صيفاً حار – قصص lesbian السحاق سحاقيات بنات سكس قصتي  short فيلم film دردشة Score واقعيه كلمات سحر لما عملت صديقتى إحساس ممتع مسموعه قصة مقاطع تزوجت وليت كوينة السحاقيات القصة لواط جدا ساعة أفلام تفسير المنام عادي جامعة والقصص مصرية تحميل الحلقة زي كتير سعودي عربي خاص السكن صديقاتي مثليه مشاركة فيديوهات اللزبانية اكتشف نيك الطلبة بيت مروة وصاحبتها رانيا حكاية سريا الكاورية الفتيات جبير اسمي هذي معلمتى عراقي فقط للنهاية قصير أطفال مثيرة شواذ اجمل كمل الفيلم سلمي بحيرة عبير النت طيب هبه اني مول اختى مارست نفسك حلم البلياردو رؤية ممنوع العرض الدردشةسعوديه للجادين نيج الفيلم سلمي بحيرة عبير النت طيب هبه اني مول اختى مارست نفسك سعوديه للجادين نيج الفيلم سلمي بحيرة عبير النت طيب هبه اني مول اختى مارست نفسك stories story queer read film anne romance true world’s largest love wild twitter women bisexual public girls public wattpad social social platform lake lister lgbtq wild أيام عالم فيلم دردشة كلمات سحر صديقتى احساس مسموعه قصة افلام تحميل مثليه صديقاتي فلم فلم اجمل اطفال

Comments are closed.

error: عفواُ .. غير مسموح بالنسخ
قصة جديدة - حكاية حنثى (ذكر وانثى) تشتهى الرجال والنساءأضغط هنا للاطلاع