سحاق في مترو الانفاق - فضائح جنسية

8 نوفمبر 2022
التصنيف :
قصص سحاقيات

فى مترو الانفاق كانت باية متعتى بالسحاق .. طلبت منى الجلوس على قدميها وبعد شوية حسيت بأصابعها تتحسس نهدى وتداعب بأصابعها حلمتى. وهمست في ودنى. وقالتلى (صوتى علشان الناس تاخد بالها وتفضحينا).

واحدة من القصص التي كتبتها احدهم على موقع أباحى طلب من متابعية كتابة قصصهم وتحديداً بدايتهم مع المتعة الحرام. والقصة الأكثر تشويقاً ستعرض ويمنح صاحبها امتيازات على الموقع. فتبارى المتابعين في الكتابة والتفاخر بآثمهم وخطاياهم. فترصدناهم وتواصلنا معهم وشرحنا لهم مغبة وعقاب ما أقترفوا.

واخبرناهم اننا لسنا ملائكة ولا قديسين. وقد تذل قدم البعض ويسقط في براثن الخطيئة. فيرتكب مايغضب الله. ولكن علية سرعة الرجوع والتوبة والانابة. فهى ملاذ الروح للتطهر من دنس الخطيئة .. ونعرض رسائلهم لتكون عبرة وعظة . فقد اخطأوا وتابوا. والله يقبل التوابين.

مع بداية دراستى في الصف الثالث الاعدادى ومع بداية العام اوقعنى حظى السيئ في الجلوس بجوار (داليا). والتي تعتبر واحدة من أشرس البنات واكثرهم حدة وعنف. ودائمة الشجار مع البنات.

سحاق في مترو الانفاق

كانت تتعمد مضايقتى والتنمر بالبنات وبى. وكنت اتحاشها خشية أن تشتمنى وتضربنى. الى أن انضمت الى الفصل طالبة جديدة أسمها (جورية) كانت كبيرة الحجم (طويلة وعريضة) تشبة المصارعات. ونظراً لطولها الفارع. جلست في ديسك في أخر الفصل. وفى اليوم التالى تحرشت بها (داليا) وشتمتها وتنمرت بها ووصفتها بأنها غوريلا. وظلت تستفز (جورية). التي لم تحتمل وقامت وتشاجرت مع (داليا) وضربتها ضرب مبرح واوقعتها على الأرض. وسط زهول جميع البنات الذين كانوا سعداء ان فية واحدة قدرت تضرب (داليا) اللى الكل بيخاف منها.

طبعاً الموضوع كبر ووصل لمديرة المدرسة. خصوصاً أن أهل (داليا) حضروا للمدرسة وأشتكوا. ولكن واحدة من البنات كانت صورت كل اللى حصل. والفيديو أظهر ان (داليا) هي اللى بدأت بالتنمر على (جورية). وعرفنا ان (جورية) بطلت الجمهورية في الجودو. وكانت رغم قوتها طيبة جداً والبنات حبوها وخصوصاً أنا. … وهى كمان حبتنى وكانت بتحمينى من (داليا). ولاننا بقينا أصحاب انتيم. انتقلت وجلست معها في أخر الفصل.

مرت الأيام وزادت صداقتنا وأرتباطنا ببعض وتبادلنا أسررنا. وكان واحد من أسرار (جورية) أنها بتتفرج على أفلام اباحية وفرجتنى مرة على بنتين بيمارسوا الجنس مع بعض الفيديو صدمنى لان أول مرة أشوف بنات مع بعض انا شفت صور لبنات مع شباب علشان كدة أستغربت وقالت لها (اية القرف اللى بيهببوا دة). وقالتلى (بيلزبنوا مع بعض). الكلمة كانت غريبة وأول مرة اسمعها وسالتها (يعنى أية بيلزبنوا مع بعض). قالتلى يعنى البنتين (Lesbian ).

قالتها (أة يعنى بيعملو سوحاق). ضحكت وقالتلى (ياهبلة أسمة سحاق مش سوحاق). رفضت اتفرج على الفيديو. بس هي فضلت طول اليوم الدراسى وأنا قاعدة جنبها تهزر معاية وتمسكنى من فخدى وتحط ايدها على رجلى وتقول (بلزبن عليكى). قلت لها بصوت واطى (من فضلك ياجورية بلاش علشان بضايق) لانى مش قادرة ازعق حتى لا الفت نظر البنات او الميس. وسكت واعتبرت الموضوع مجرد هزار غلس. رغم أنة زاد وبقت تحط ايدها تحت الجيب وتلمس الكلوت بتاعى. بس كُنت خلاص اتعودت على هزارها الغلس.

لكن بعد فترة بقيت أخاف. لانى بدأت احلم أن (جورية) بتمارس معى السحاق. وكمان لاحظت أنها تمادت في هزارها وبقت تضع اصابعها تحت الكلوت وتلمس فَرِجِـ,ـىِّ وكنت بحس بأثارة ولكن مش قادرة أتكلم لان الميس بتكون في الفصل.

سحاق في مترو الانفاق

لكن في يوم زودت العيار قوى وفى البريك مسكت فَرِجِـ,ـىِّ بشكل قوى وكمان مسكت صدرى. جريت علشان أبعد عنها مسكت القميص واتقطع زرارين. والمصيبة أنى مكنتش لابسة تيشيرت تحت القميص ولان صدرى كبير بقى جزء منة ظاهر. صرخت وعيط ومبقتش عارفة اعمل أية. اعتذرت وأتأسفت وقالت أنة مكنشى قصدها. وجريت طلعت من شنتطها “سكارف” وحطتة على كتفى ولفتة حولين رقبتى ونزلتة على صدرى. علشان تخفى الزرارين المقطوعين. وقالتلى فاضل حصة وأخرج انا وانتى نروح البيت عندى اخيطلك القميص علشان متروحيش البيت كدة.

سحاق في مترو الانفاق

سحاق في مترو الانفاق

فعلاً خرجنا ورحنا نركب المترو. وطول الطريق تتأسف وتعتذر وتبوسنى علشان تصالحنى. وركبنا المترو وكان زحمة جدا وكنت واقفة ماسكة فيها لانى مش قادرة ارفع ايدى وامسك المقبض لانة مرتفع. ولكن بعد شوية واحدة قامت و(جورية) قعدت مكانها وطلبت منى أقعد على رجلها. وقعدت على رجلها وحواطتنى بذراعيها علشان المترو كان يهتز بشدة. وحطت كف أيدها تحت الاسكارف وعلى القميص علشان تضمة. ولكن بعد شوية حسيت بأصابعها تتحسس نهدى وتداعب بأصابعها حلمتى. وهمست في ودنى. وقالتلى (صوتى علشان الناس تاخد بالها وتفضحينا). وقعدت تضحك وأنا مش عارفة اعمل أية وخايفة أتكلم او أصدر صوت علشان محدش ياخد بالة.

سحاق في مترو الانفاق

المصيبة أنى بدأت أشعر بالاثارة وحلمت صدرى وقفت وانتصبت. وحسيت بجسمى بيسحن ووجهى بدأ يحمر. وكمان حسيت بتنميل وحكة في فَرِجِى. وبقيت عايزة احكة بأصابعى بس طبعاً مش قادرة. والنتيجة أن رجلى بقيت لاارادياً يحصلها حاجة أشبة بتشنجات وتهتز وهذة الهزة تتسبب فى هز مؤخرتى وكانت تحتك في ارداف (جورية) لانى أجلس عليهم. وهى شعرت بأهتزاز مؤخرتى وظلت تفتح ساقيها وتضمهم وكانها تحتضن مؤخرتى.

سحاق في مترو الانفاق

وصلنا للمحطة ونزلت وأنا مش قادرة اقف على رجلى. وحاسة بهياج وأثارة وفَرِجِـ,ـىِّ مبلل. وحاسة بخوف وكسوف وغيظ. ولقيت نفسى بعيط وعايزة أرجع بيتنا. لكنها حضنتنى وقالت أنها بتهزر. واخدتنى للبيت عندها. وتفاجأت أنها بتطلع المفتاح وبتفتح وعرفت مفيش حد فى البيت. وان أمها موظفة وبتطلع من الشغل تروح عند خالتها علشان تاخد اخوها وترجع البيت على الساعة 5:30 المغرب.

دخلتى غرفتها وجريت قعدت على السرير لانى مش قادرة أقف. وهى شالت الاسكارف مع على رقبتى وفتحت باقى الزارير وقلعتنى القميص علشان تخيطة. لكن وقفت تنظر لى. انتبهت لنفسى أنى عارية وهى واقفة تحدق في نهدى. ضممت ذراعى على صدرى.

ولكنها تقدمت وفتحت ذراعى ومالت برأسها والتقطت بشفتيها حلمة صدرى وبدأت ترضع وتقبل حلماتى. شعرت وكأن شيئ ما يأخذ روحى وأنى مش قادرى اتنفس أو أقاومها. ووجدتها دفعتى والقتنى على ظهرى ونامت فوقى ولاتزال ترضع من صدرى وتمسك بيدها ذراعى. حتى تأكدت أنى لم أعد املك قدرة على المقاومة فتركت ذراعى. وأمسكت بأحدى يديها نهدى الأيمن وادخلت يدها الأخر تحت الجيب وازاحت الكلوت وأمسكت فَرِجِـ,ـىِّ.

سحاق في مترو الانفاق

وظلت تقبلنى من شفتى. حتى بلغت حد من الاثارة جعلنى أستسلم وأكف عن الحركة. بل شعرت بأنقباض في فَرِجِىِّ جعلنى افتح ساقى وكأنى اعطيها فرصة لتمسك فَرِجِىِّ بشكل أكبر. ولكنها أبعدت يدها ونزلت برأسها تلعق وتلحس وتقبل فَرِجِىِّ وتدخل لسانها. وكدت أصرخ من المتعة ولكن وضعت يدى على فمى لاكتم صوتى. ولكن لم أستطيع كتم صرختى حين شعرت بمائى يتدفق وجسدى يهتز ولا أرادينا وضعت يدى على رأسها أرجوها ان تتوقف وتتركنى أهدأ.

أخرجت لسانها من فَرِجِـ,ـىِّ ولكن ظلت تدلك بيديها شفرى فَرِجِـ,ـىِّ وتقبلة من الخارج وتشد بشفتيها تلك الشعيرات الخفيفة المتناثرة حول فَرِجِـ,ـىِّ. كُنت في حالة أسترخاء ومتعة لأول مرة أشعر بهم. فلم يسبق لى ممارسة الجنس ولا حتى ممارسة العادة السرية وكان هذه هي المرة الأولى التي أقذف مائى في الحقيقة وليس في الحلم أثناء الاحتلام.


شبكة دعارة يديرها كلاب وروادها نساء


بالنهار عمتى وبالليل عشيقتى


انا وصديقتى واول رعشة سحاق


اختى اغتصبتنى … ثم تزوجتنى


احلام واحتلام وسحاق فى برج الحمام


قصص سحاقيات معروضين للايجار


قصة سحاق بلطية والمدرعة البشرية


وأصبحت أشارك عمى فى جماع أمى


نكحت خالتى القزمة وامتعتها

اعاشر زوجتى واستمتع بأمها


اختى تشاركنى الشذوذ والانحرافات السلوكية


واكتشفت ان صديقتى سحاقية


اختى أصبحت عشيقتى وضرة زوجتى


شذوذ وماسوشية جنسية وعاهرة فرنسية


سينما الشواذ واول ممارسة لواط


اعاشر مرات ابويا بأمر الاسياد


امى أغتصبتنى انتقاماً من أبى


اعشق اختى واعاشرها معاشرة الازواج

خانها مع أختة فخانتة مع أخيها !!


ارداف شقيقتى تشعل شهوتى


صديقتى تساحقنى وتمتعنى أكثر من زوجى


اصبحت سحاقية بأمر الشرطة النسائية


وعادت صديقتى تمتعنى بالسحاق


اختى جعلتنى عشيقها وقوادها وكاتم أسرارها


زوجة اخى فى غرفة نومى عارية


غفرت لزوجتى عارها مقابل معاشرة اختها


بنت اخويا طلبت منى اغتصبها وطاوعتها


سحاق,المترو,سكس,مترو,سحاقيات,الانفاق,الفيديو,بنات,قصص,الإباحية,تحرش,الأنفاق,الجنس,افلام,اغتصاب,فيلم,مشاهدة,موقع,lesbian,السحاق,sex,قضيب,مقاطع,الباص,طويل,ياباني,جلدي,كبيرة,metro,محارم,فرك,مثلية,فيديو,الساخنة,العربية,سيدة,سادي,انمي,السحاقيات,عنيف,مجانا,مثليات,عربي,xnxx,videos,جنسي,اجنبي,مصري,بنت,نيك,مرة,أشرطة,كبير,سنوات,باص,فيديوهات,كينيدي,تنزل,أعلى,ركوب,ديك,المثيرة,يتم,جلسة,خصم,خاص,طيز,ونيك,عالية,عرب,الاتوبيس,هواه,كاميرات,مخفيه,اسيوى,قصير,search,البيت,السيدات,العياده,المدرسة,porn,سن,القضيب,جدا,يابانى,مساج,هنتاي,مصر,أفضل,ميلف,مثيرة,أفلام,ليلة,seks,تدليك,اليابانية,تستخدم,بزاز,مشاركة,داخل,حماده,عزوه,subscribers,subscribe,dislike,نبض,الكاميرا,metroboomin,شقراء,مترجم,استحمام,مخفي,مثير,ممنوع,العرض,زوجها,مسافر,تمارس,الاجرأ,تاريخ,السينما,فتاتين,الكبير,امام,البنات,واقفة,قصاد,عربية,ومستنية,وبعدين,بصيت,لقيت,شاب,بيبص,طيزي,الكبيرة,اسيوي,مقطع,بي,وتحميل,هيجان,حيحان,يصور,طياز,مصريه,نار,يتحرش,رقص,جميل,صور,الرجال,الحرة,الاباحية,سوف,ذات,ال,العامة,يتلمس,طريقه,أمي,نهاية,شواظ,مجانية,انظر,تلميذة,

Comments are closed.

error: عفواُ .. غير مسموح بالنسخ
قصة جديدة - فحولة أخى أيقظت نار شهوتىأضغط هنا للاطلاع