اعشق اختى واعاشرها معاشرة الازواج - فضائح جنسية

26 أغسطس 2022
التصنيف :
زنا محارم

اعشق اختى واعاشرها معاشرة الازواج وهى تعشقنى وتستمتع معى أكثر من استمتاعها مع زوجها الضعيف لذلك استسلمت لى ومنحتى جسدها.

بهذة العبارات برر سقوطة فى زنا المحارم فى قصتة التي كتبها احدهم على موقع أباحى طلب من متابعية كتابة قصصهم وتحديداً بدايتهم مع المتعة الحرام. والقصة الأكثر تشويقاً ستعرض ويمنح صاحبها امتيازات على الموقع. فتبارى المتابعين في الكتابة والتفاخر بآثمهم وخطاياهم. فترصدناهم وتواصلنا معهم وشرحنا لهم مغبة وعقاب ما أقترفوا.

واخبرناهم اننا لسنا ملائكة ولا قديسين. وقد تذل قدم البعض ويسقط في براثن الخطيئة. فيرتكب مايغضب الله. ولكن علية سرعة الرجوع والتوبة والانابة. فهى ملاذ الروح للتطهر من دنس الخطيئة .. ونعرض رسائلهم لتكون عبرة وعظة . فقد اخطأوا وتابوا. والله يقبل التوابين.

بعد الاحداث التى ذكرتها فى (الجزء الاول) وصلت للشالية عند (نفين) وكنت فى حالة غضب شديد. وفتحت لى الباب ونظرت لى نظرة كانها تنبهنى لشيئ. فهمت ان زوجها موجود لانها بمجرد دخولى قالت بصوت عالى (اهوة مازن وصل وبعد شوية هتيجى لين وهيقضوا اليوم معاية علشان تطمن) فهمت أن (هيمن) زوجها رايح مشوار وقلقان عليها وهى بتطمنة أننا هنكون معاها. كتمت غضبى لكن بمجرد خروج (هيمن) جوزها. آنفجرت فيها شتمتها واتهجمت عليها وقالتلها (انا عارف انك جرجرتى لين معاك لسكك وسخة بس متوصلشى انك تخلى جوزك ينام معها ويفقدها عذريتها).

اعشق اختى واعاشرها

صرخت فى وشى وقالتلى (لين تعرف السكك الوسخة من قبل ماتعرفنى. وانت اللى عرفتها السكك دة مش أنا). وبشكل فجائى سكتت واقتربت منى وحضنتنى وقالتى (انا عارفة انك بتحب لين اكتر منى بس مكنتش عارفة انك بتكرهنى لدرجة انك عايز تضربنى) وقبلتنى من فمى بطريقة سينمائية وقالتلى (هفهمك الحكاية علشان واضح ان اختك التوأم عاشت الدور وفهمتك الحكاية غلط بس اروح أخد شاور وأجيلك) وللمرة الثانية قبلتنى من شفايفى ودة كانت اول مرة لان عمرى ماحضنتها أو حضنتنى. ولا عمرى لمستها قبل كدة.

خرجت من الحمام …. والغريب انها بعد ما كانت لبسة فستان اسود محترم لقيتها خرجت ولابسة هوت شورت وتيشيرت أصفر بدون حمالات كشف جسمها. وقعدت بجوارى بشكل خليع. وكأنها عاهرة فى حانة فرنسية. سالتها للمرة الثانية آزاى تسمحى لجوزك يمارس الجنس مع أختك ويتسبب فى فض بكارتها. صرخت مرة ثانية وقالت (محصلش .. هى هتعيش الدور. دة لعبة لعبنها على هيمن جوزى… والحكاية أن أنا ولين قبل جوازى كنا زى كل البنات (بنضرب 7.5) يعنى بنمارس العادة السـنـرية وأنا كان عندى قضـنـيب صناعى بستخدمة لانى مش ” virgin” واختك استعملتة ومقدرتش تملك نفسها ودخل فيها وافقدها عذريتها

يعنى هى اللى عملت كدة مش جوزى بس احنا استغلينا فرصة أن انا وهو ولين كنا فى العين السخنة وسهرنا وشربنا وكان راجع سكران ومارس الجنس معاية. وكانت لين موجودة معنا. ولما صحى اقنعناة انة مارس مع لين وفض بكرتها وعملنا كدة علشان نخلية يدفع 50 الف جنيه تعمل بيهم عملية ترقيع لاننا منقدرش نقولهم فى البيت. وضحكت وقالتلى هو هيمن قادر عليا لما يروح ينام مع واحدة غيرى دة انا متجوزاة على عيبة … وسالتنى فجأة (أية رئيك فى الطقم دة انا لبساة مخصوص علشانك) قلت لها اية كمية الصفار دة . ورفعت الشورت وقالتلى (فية منطقة حمراء هنا تعجبك) وأشارت الى الكلوت الذى ترتدية. وقبل أن ارد عليها لقيتها قلعت الشورت وأصبحت ترتدى الكلوت الأحمر.  وقالتلى كفاية ولا اكمل.

اعشق اختى واعاشرها

قالتها مالك مش على بعضك لية ؟.. قالتلى على فكرة (لين) قالتلى على اللى حصل امبارح وقالتلى انكم عملتوا ليلة دخلة. وأنا اللى أسمى عروسة معملتش ليلة دخلة. قالتلها (والخروف اللى متجوزاة دة لازمتة أية). قالتلى دة زى ماقلت خروف دورة في الحياة أنة يصرف ويمتعنى بفلوسة اما المتعة الجنسية دة أنا هتصرف فيها ولو انة عمل فيها راجل بعد الجواز ومنعنى من النزول علشان بيغير عليا. وعلشان عارف انة مقصر معاية ولو سابنى لوحدى هشوف حد يمتعنى وعلشان كدة كان عايزنى انزل القاهرة معاة النهاردة وانا قلتلة انكم هتقضوا اليوم معاية.

وفجأة وبدون سابق انذار قامت وأغلقت باب الشالية بالمفتاح وشدتنى من ايدى ودخلنا غرفة النوم وقلعت التيشيرت وأصبحت لاترتدى شيئ غير الكلوت الاحمر.

جسم (نفين) قريب الشبة جداً من جسم (لين) ولكن الفرق ان بزاز (نفين) أكبر . وهناك فرق أخر وهو أن (نفين) تتقن فنون العرى والدلال وأمتاع الراجل اللى بيعاشرها. اكثر من (لين) استطاعت في ثوانى شد انتباهى واشعال شـنـهوتى وشعرت بالانتصار حين انتصب قضـنـيبى وقالتلى (اقلع البنطلون حرام عليك تعذبة) وبدأت هي تفك زارير القميص وانا توليت فك البنطلون. وبمجرد انى قلعت البنطلون والبوكسر. وجدت (نيفين) ركعت على كبتيها ووضعت قضـنـيبى في فمها وقعدت تلحسة. قالتلها (كفاية سبية في حالة هو على أخرة) قلعت الكلوت وجريت نامت على السرير.

اعشق اختى واعاشرها

كانت المرة الأولى الى أشوف فيها جسم أختى الكبرى (نفين). كانت تتمتع بصدر كبير وجميل ظللت أقبلة ومص حلـنـمات نهـنـديها واداعبهم بيدى وارفعهم وأخفضهم وانا اقبلها من شفايفها ورقبتها. كان تعانى من هياج جنسى ويبدوا انها محقة في أن (هيمن) لايمتعها بالشكل الكافى. والحقيقة هي صحيح جسمها يشبة جسم (لين) ولكنها قوية وشهوتها عنيفة. و(هيمن) نحيف وضعيف لايقوى على هذه الفرسة الجامحة. لذلك قررت تنفيذ الحركة التى تعلمتها من الرجل الياباني حتى اكبح جماحها. فوضعت شفتى على فرجـنـها. وكان فرجـنـها اكبر من فرج (لين) واضح انها تمارس الجنس من فترة طويلة. لذلك ضميتة بيدى حتى استطعت احتوائة بفمى. وشفط شفطة قوية. جعلتها تصرخ. وتشهق شهقة قوية فلم تكن متوقعة.

نفخت ثم عدت اشفطها بقوة. وشهقت مرة ثانية ومسكت رأسى وقالت (مازان حاسة ان نفسى بيتسحب) ومع ذلك لم تمنعنى وتركتنى اكرر الحركة ثم بدأت أدخل اصابعى في فرجـنـها. شعرت بغزارة مائها الذى ملاء مهبـنـلها فكنت المس بأصابعى مائها وأدهن بة شفريها بينما امصى بشفتاى شفتيها كانت تعافر وجسمها ينفر ويهتز وصدرها يعلو ويهبط وانفاسها تتسارع. وصرخت وضمتنى بقوة وهمست في أذنى (خلاص يا مازن خلاص) وقبل ان تنهى جملتها اهتز جسمها بشدة ثم اهتز هزات متكررة وبعدها ضمتنى بقوة ثم ارخت يديها وباعدت ساقيها.

اعشق اختى واعاشرها

 للأسف بلغت شهوتها واهتزت هزة الجماع  وانا أداعبها ولم أدخل قضيبى في فرجها. ولاحظت هي ذلك فطلبت أن أقترب منها وامسكت قضيبى وشدتة طالبة منى ان أقربة من فمها. مشيت على السرير بركبى حتى اصبح وجهى  ملتصق في ظهر السرير والحائط ومرتكز بركبتى على المخدة وراسها بين فخذى وهى ممسكة بقضـنـيبى وادخلتة في فمها وصارت تلعق حتى شعرت بقرب قذف مائى وبعدت عنها ولكن بعضاً من المنى سقط على وجهها.

مسحت وجهها بالفوطة وقمت علشان اروح الحمام. ضحكت وقالتلى (لين) قالتلى انك كنت بتحميها ياريت تحمينى لانى بجد مش قادرة أقوم اكسب فيا ثواب. شيلتها ودخلنا الحمام وجلست أنا على قاعدة التوليت واجلستها على رجلى. ظهرها ملاصق لصدرى وبدأت أضع الصابون السائل على يدى وادلك نهديها وبطنا ورقبتها حتى شعرت بحلمات صدرها تنتصب وايضاً قضـنـيبى انتصب. طلبت منها تقوم وتنحنى بجسمها وترتكز بيديها على التوليت وتعطينى مؤخـنـرتها . ودهنت قضـنـيبى بالصابون السائل وبدأت أدخلة في مؤخـنـرتها. وكانت المفاجأة التي اكتشفتها أنها تستمتع بالمعاشرة من الخلف ايضاً فقد كنت ادخل قضـنـيبى من الخلف واصابعى في فرجـنـها من الامام فوجدتها تقذف مائها وللمرة الثانية اهتزت هزة الجمـنـاع.

رن موبايل (نفين) فسارعنا بالخروج من الحمام. وكانت المتصلة اختى التوأم (لين). فقلت لـ(نفين) البسى هدومك بسرعة علشان ممكن بعد خمس دقائق تلاقيها عندنا وتعرف اللى حصل. قالتلى (واية المشكلة انا عايزها تعرف لان (سي هيمن) عمل فيها راجل وبيغير عليا ومش عايزنى اخرج. لكن مش هيقدر يمنعك تجيلى او يمنعنى اروحلك. وعلى فكرة .. أنا عرفتها أنى همارس الجنس معاك مهو مش معقول أعيش عمرى امارس مع قضـنـيب صناعى  وهى معندهاش مانع بس تمتعها هى كمان وتساعدها فى موضوع ترقيع غشـنـاء البكارة. قالت لها (كان نفسى ابقى ليكى لوحدك لكن مفيش مشكلة بشرط تعرفيها انها متعملش حاجة مع حد غيرى) ضحكت وقالتلى (لا أحنا نسوانك يامعلم ..  وربنا يقدرك علينا يابطل).


مارست معى سحاق فى غرفة الانعاش


انا ووحش الكون .. مارسنل سحاق بجنون


فى ليلة دخلتى جوزى استعان بصديقة


حياتى السرية مع الشذوذ والمثلية


اختي تستمتع بمعاشرتى لها من الخلف


نكحت اختى بسبب أمرأة متحولة جنسياً


زوجة اخى فى غرفة نومى عارية


البداية اغتصاب ثم زنا محارم اخوات


ليلة زفافى ودخلتى … على أخى

ملبن مدينة نصر وسحاق في القصر


عشقت صديقتى وعشت معها اول قصة سحاق


الليلة ليلة زفافى ودخلتى على أمى


ليلة ساخنة مع زوج خالتى ديوث


عاشرت ابويا ودلعتى وخلفت من اخويا ومتعنى


احلام واحتلام وسحاق فى برج الحمام


خالى عشفنى ونام معاية وحبلنى


بداية متعة السحاق قبلة بريئة وعناق


اشتهيت اختى ورضخت لشهوتى

شذوذ وماسوشية جنسية وعاهرة فرنسية


اختى جعلتنى عشيقها وقوادها وكاتم أسرارها


ضاجعت اختى وأثبت لها فحولتى


شاركتنى امى زنا المحارم والمتعة الحرام


انا وتوأمى قطعنا ملابس امى وعاشرنها


اختى أصبحت عشيقتى وضرة زوجتى


اختى اغتصبتنى … ثم تزوجتنى


سكس تبادل الامهات ومستنقع الحرمات


نمت مع اختى التوأم ومارست معها الجتس


الجماع,الدبر,موقع,ماذا,أفعل,معاشرة,فضائح,جنسية,الحب,ثقافة,حلوها,الزوجية,المعاشرة,تفسير,المنام – زوجتي الازواج اختى زواج الزوجين الزوج اخت اعشق اريد واعاشرها واعاشر الرجال ذهبت النساء أخي الزوجة وأنا غاضب الانتقام وحدث أختها جعلنى أختي قصة نتوقعة امر نكن الجنس الزواج الامتناع مشكلتك 

Comments are closed.

error: عفواُ .. غير مسموح بالنسخ
قصة جديدة - حكاية حنثى (ذكر وانثى) تشتهى الرجال والنساءأضغط هنا للاطلاع