اعاشر خالتى واشتهى امى - فضائح جنسية

23 مارس 2022
التصنيف :
زنا محارم

اعاشر خالتى واشتهى امى .. هذا عنوان واحدة من القصص التي كتبها احدهم على موقع أباحى طلب من متابعية كتابة قصصهم وتحديداً بدايتهم مع المتعة الحرام. والقصة الأكثر تشويقاً ستعرض ويمنح صاحبها امتيازات على الموقع. فتبارى المتابعين في الكتابة والتفاخر بآثمهم وخطاياهم. فترصدناهم وتواصلنا معهم وشرحنا لهم مغبة وعقاب ما أقترفوا.

واخبرناهم اننا لسنا ملائكة ولا قديسين. وقد تذل قدم البعض ويسقط في براثن الخطيئة. فيرتكب مايغضب الله. ولكن علية سرعة الرجوع والتوبة والانابة. فهى ملاذ الروح للتطهر من دنس الخطيئة .. ونعرض رسائلهم لتكون عبرة وعظة . فقد اخطأوا وتابوا. والله يقبل التوابين.

ثلاث سنوات وانا اعاشـ,ـّر خالتى معاشـ,ـّرة الازوج حتى اننى نسيت انها خالتى وأصبحت اعتبرها زوجتى. واستقرت حياتنا واصبحنا ننام في غرفة واحدة. صحيح في النهار وامام الناس أعيش دور اننى ابنها كما يعتقد بعض اهل القرية. والبعض الأخير بالطبع يعرف اننى ابن اختها وهى تقوم بتربيتى.

لكن لا احد يعمل اننى في الليل رجلها وبمثابة زوجها. وانها تنحنى تقبل قدمى وقضـ,ـّيبى حتى أقوم بأمتاعها. فقد اكتشفت انها شرهة جداً للجنس وللمخـ,ـّدرات التي تعلمت شربها من الشيخ مرتضى زوجها. واكتشفت انها ليست سوية من الناحية العقلية. وتقوم بتصرفت لا تتناسب مع سنها الذى بلغ 44 عام.

وفى احد الأيام وعلى غير العادة فوجئنا بأحدهم يدق الباب. وكان هذا الامر غريب لانة لا احد يزورنا في هذا الوقت. خاصة ان بيتنا على اطراف القرية وبعيد عن العمران. ولكن الحمد فقد كنت بملابس. وكانت خالتى تأخذ حمامها استعداداً لحفل الجنس الذى نقيمة كل ليلة.

فتحت الباب فوجت امامى شابة جميلة. من ان رأتنى حتى قالت (ازيك يا واد يا سليم). وقبل ان ارد عليها وجدتها حضنتنى وظلت تقبلنى. وقبل ان افهم منها الامر. وجدت خالتى خرجت من الحمام قبل ان تكمل حمامها. وقالت (اية اللى جابك يافوزية؟)

اعاشر خالتى واشتهى امى

عرفت ان هذه المرأة هي أمى. وكان واضح ان خالتى غير مرحبة بها. والحقيقة انا ايضاً غير مرحب لانى لا اشعر انها امى. فقد رمتنى وانا عمرى ثلاث سنوات. لذلك عندما جأت اليوم لم اعرفها. وبلاشك وجودها سيحرمنى انا وخالتى من متعتنا الوحيدة. ولكنها قالت ان زوجها طلقها ولم يعد لها مكان تذهب الية. جلست بينهم صامت اسمعها وانتظر لاعرف ماسينتهى الية الامر.

وحين سألتها عن المكان اللى هتنام فية … تفاجأت ان خالتى بمنتهى الفجر قالت لها. روحى نامى في اوضة سليم. علشان هو اللى هينام معاية. امى ضحكت وقالت لها (ينام معاكى اية دة بقى طولك). ردت عليها خالتى وقالت (دة مبقاش طولى دة بقى جوزى).

امى كانت واقفة مش مصدقة اللى بتسمعة وقالت لها (يعنى اية جوزك). وللمرة الثانية ردت خالتى وبنفس البجاحة وقالت لها (زى ماسمعتى ياروح امك بقى جوزى يعنى بينام معاية ,وبيعاشرنى وكمان بيمتعنى. ومتخلنيش افتح كلام وافكرك بحكايات.. خلينا نكفى على الخبر ماجور وروحى نامى او شوفيلك مكان تانى تنامى فية).

وبالفعل امى سكتت ومنطقتش بكلمة. وعرفت ان خالتى تعرف اسرار عن امى. وقمت انا وخالتى دخلنا اوضتنا. وهى راحت تنام في الاوضة التانية. والغريب ان امى الصبح قامت وكأن مفيش حاجة. وتقبلت الوضع.

اعاشر خالتى واشتهى امى

مكنتش قادر اصدق او اشعر ان دة امى. والمصيبة الأكبر انى بقيت بأشعر بالاثارة تجاهها وكمان بشتهيها. وبقيت اتلصص عليها وهى بتستحمى. او عندما يتكشف جزء من جسدها. والاغرب اننى بدأت اشعر انها ملاحظة دة واحياناً بتتعمد كشف أجزاء من جسمها امامى. واكتر من مرة لاحظت انتصاب عضوى الذكرى عند رؤية جسمها.

و مرة كنت انا وهى رايحين السوق وسالتنى عن اللى بيحصل بينى وبين خالتى. حكيت لها وعرفتها انها في البداية كانت فاكرة ان عندى ورم في عضوى الذكـ,ـّرى وودتنى للدكتور وبعدها عجبها قضيبى وحصل اللى حصل. وبمنتهى قلة الادب سالتها مش عايزة انتى كمان تشوفى قضـ,ـّيبى يمكن يعجبك. شتمنى وقالتى (ازاى بتكلمنى كدة يا ابن الكلب دة انا امك). في اللحظة دة رديت عليها وقلت لها (امى ازاى وانتى رمتيتى وهربتى مع الكلب اللى اتجوزتية دة غير المسخرة اللى عملتيها قبل جوازك من ابويا.  والله اعلم اذا كان (زيان) دة ابويا ولا مش ابويا . وجاية النهاردة تقولى امى دة انا مستعد اخلى خالتى من بكرة تطردك لانى مش عايز اشوفك. وبعد المشاجرة دة قعدت أسبوع مش بكلمها.

وهى كانت بتحاول تكلمنى وتصالحنى. وانا كنت رافض. لكنها لجأت لحيلة تانية وهى انها بقت تتعمد تتعـ,ـّرى امامى علشان تشد انتباهى. يعنى تطلع من الحمام بقميص النوم. وترفع فستانها وهى بتغسل. والحقيقة نجحت في انها تلفت انتباهى. وقدرت تخلينى ارجع اكلمها. وكمان بقت تسيبنى المسها واحضنها.

اعاشر خالتى واشتهى امى

الى ان حدثت مفاجأة مدوية. وهى ان خالتى جبرية ماتت وهى راجعة من قرية مجاورة كانت هناك بتعمل اعمال الشعوذة بتاعتها لواحدة مش بتخلف. وهى راجعة العربية اتقلبت بيهم ومات 3 من الركاب وهى كانت واحدة منهم.

أصبح البيت فاضى علينا انا وفوزية اللى مش قادر اقتنع انها امى. والاهم ان البيت دة اصبح ملكى. وكمان بلغت سن الرشد. والبيت اصبح ملكى. وكمان كنت بشتغل فى البنزينة اللى على الطريق السريع. 

طبعاً فوزية بدأت تحس ان وجودها في البيت غير مرغوب فية. لانى مش معترف انها امى. ومش طايق وجودها. وهى ملهاش بيت ولا عندها دخل تصرف على نفسها. علشان كدة لجأت للطريق القذرة وهو انها تعتبرنى مش ابنها وتزود وتيرة الاغراء علشان تحل محل اختها وتبقى مراتى. وتبقى ضمنت بيت تنام وتاكل فية.

والحقيقة العرض دة كان مغرى لانى مش حاسس ولا قادر اقتنع انها امى.  كمان هي شابة واجمل الف مرة من خالتى العجوزة المجذوبة وكمان اصغر منها فهى لا تتعدى 29 عام. يعنى في قمة نضجها. وانا في قمة شـ,ـّهوتى واثاراتى. عقدت العزم ان الليلة دة تكون ليلتى انا وهى. علشان كدة وانا راجع من البنزينة عديت على سليمان الحلوانى واشتريت حلويات. وكانت المفاجأة انى لما رجعت لقيت فوزية لابس قميص نوم احمر مع ان مكنشى فية بينا اتفاق. ولما شافتنتى جايب لها الحلويات عرفت ان خطتها نجحت. وفعلاً اليوم دة كان اول يوم تدخل تنام  في غرفة خالتى. اللى هتبقى من الوقت دة غرفتى انا وفوزية (أمى).

اعاشر خالتى واشتهى امى

وطبعاً بمجرد ما نامت الى جوارى بدأت احسس على جسمها. في البداية كانت نافرة منى ورافضة انى اقبلها من فمها. رغم انها تركتنى اتحسس جسمها واقبلة والعق حـ,ـّلامتها. بدأت ابوس واحسس على جسمها. والحقيقة كان جسمها طرى وناعم ورائحتة حلوة. غير جسم جبرية اختها. استمريت في تقبيلها ونزلت وباعدت بين ساقيها واخذت اقبل فرجـ,ـّها. والحسة بالسانى. كانت اشعر بها ترتعش فن فرط الاثارة. وحين حاولت مرة ثانية تقبيلها من فمها. تركتنى هذه المرة اقُبلها واعض شفايفها. فعرفت انها تشعر بالاثارة والشهوة. ونسيت اننى ابنها ومسكت قضـ,ـّيبى. ولكنها انتفضت وتركتة بسرعة.

عرفت انها فزعت من حجمة. فقد كانت معتقدة انة اصغر من هذا. قمت نمت عكسها اى راسى كان بين ساقيها وراسها بين ساقى. وبدأت العق بالسانى فرجـ,ـّها. وقربت قضـ,ـّيبى من شفتيها. وفهمت ما اريدة. فمسكتة وبدأت تقبلة وتضعة في فمها. الى ان شعر كل منا بالاثارة. فعدلت من وضعى ونمت الى جوارها. وبدأت ادخل قضـ,ـّيبى في فرجـ,ـّها. وكان فرجـ,ـّها في حالة استعداد كاملة. وتقبل دخول قضـ,ـّيبى بكل سهولة.

وهنا حدثت لها نفس الصدمة التي حدثت لاختها. بمجرد دخول قضـ,ـّيبى في فرجـ,ـّها. شعرت بسخونة ونبضات قوية. وتجمدت وتوقفت عن الحركة. ولكن بعد ثوانى بدأت تشعر بالمتعة وتستمع بسخونة قضـ,ـّيبى واهتزازاتة ونبضاتة. حتى انزلت مائها مرتين. وحين انزلت مائى صرخت وقالت لى (لية كدة مكنشى لازم تقذف جوايا .. انا ممكن احمل). قلت لها مهو جبرية كانت بتسيبنى انزل جوها. قالتلى جبرية اساساً مش بتخلف. والخيبة ان النسوان اللى مش بتخلف بيجولها علشان تخليهم يحملوا.  ميعرفوش انها لو تقدر كانت خلت نفسها تحمل وتخلف. على راى المثل (كان القرد نفع نفسة).

اعاشر خالتى واشتهى امى

وتوقف فجأة وقالتلى ورينى يا واد بتاعك. دة كبير قوى وكمان مالة بيسخن كدة لية وبيتهز انت فيك اية. دة مش طبيعى. وسالتنى هو انت لسة بيجيلك التشنجات اللى كانت بتجيلك زمان.

قلت لها مش لما تقوليلى انتى كمان اية حكاية الجن اللى كان متجوزك وبينام معاكى. ضحكت وقالتلى (جن مين دة انت اللى جن .. وجننت امى وخلتنى انام معاك. وانا اللى كنت بألوم جبرية اختى. دة الولية كان عندها حق).

كنت لسة محتاج انام معها مرة تانية لانى كنت متعود مع جبرية امارس مرتين مرة من فرجـ,ـّها ومرة من مؤخـ,ـّرتها وساعات 3 مرات. علشان كدة رجعت ابوس فوزية من فمها علشان تسكت عن الكلام. وخليتها تنام وبدأت احك اصابعى في فرجـ,ـّها. كان مليئ بالسائل المنوى اللى نزل منى واللى نزل منها. ولكنها بسرعة اخدت منديل ومسحت فرجـ,ـّها.

والمرة دة سابتنى ابوسها من بقها براحتى وكمان هي كمان كانت بتبوسنى. فضلت حوالى ربع ساعة ابوس واحضن واحسس لحد ملقيتها فشخت رجليها على الاخر ومسكت قضـ,ـّيبى علشان تدخلة. وقبل ما ادخلة لقيتها ارتعشت واتهزت وعرفت انها انزلت مائها. وتأكدت عندما أدخلت قـ,ـّضيبى وكان فرجـ,ـّها مليئ بسائلها. وعندما أدخلت قضـ,ـّيبى بشكل كامل صرخت. وقالت (يلهوى دة نار). بدأت ترفع نفسها وكانها تريد ادخالة بشكل اكبر. ظللت ادخلة واخرجة حتى انزلت مائى بشكل كامل. قمت وذهبت للحمام. وحينما عدت وجدتها تغط في نوم عميق.

عاشرت خالتى فأغتصبتنى امى

وكانت هذه هي البداية. لنستمر في ممارسة الجنـ,ـّس المحرم. واكتشفت انها شرهة في الجنس مثل اختها. بل ومحترفة في المارسة اكثر منها. وتمتع من يمارس معها. بدلالها ومياصتها. وكنت بأعترفها اكثر من استطاع إرضاء شـ,ـّهوتها ومنحها المتعة حتى انها من فرطت شعورها بالمتعة لاتتمكن من ابعادى لاقذف خارج فرجـ,ـّها. المصيبة الأكبر انها بعد الممارسة بتكون غير قادرة على الذهاب للحمام للاغتسال وإخراج السائل المنوى من مهبـ,ـّلها. لانها تشعر برغبة النعاس وكانها مخـ,ـّدرة.

وفى احد الشهور. انقطعت الدورة عن ميعادها أسبوع. فخافت ان يكون حدث حمل. فسارعت بالذهاب للدكتور للاطمئنان. وكان الحمد لله مفيش حمل. ولكنها سألت الدكتور قائلة (معلش يادكتور عندى سؤال محرج. جوزى لما بيعاشرنى بحس ان قضيبة بيكون سخن وبينتفض. صحيح هو مش بيضايقنى بس بيخلنى مستغربة).

اعاشر خالتى واشتهى امى

الدكتور قالى ان عند حدوث الانتصاب يتدفق الدم داخل اوردة القصـ,ـّيب. ويسبب السخونة دة. وكمان هو اللى بيخلى العضو ينتفض. او بمعنى اصح تحدثت نبضات… لكن اكمل وقال حاجة تخوف. قال لها خلى جوزك يروح يحلل لان السخونة دة صحيح بتحسس الست بالمتعة لكن بتسبب موت الحيوانات المنـ,ـّوية. وعلشان كدة انتى حالياً مش حامل. يعنى بكلامك دة ممكن يكون العيب من عند جوزك. طبعاً هو ميعرفش ان جوزها هو ابنها اللى عمرة 17 سنة.

قلقت من كلام الدكتور. واضطررت لاجراء تحاليل للسائل المنوى. اكدت ان الحيوانات المنوية تزل منى ميتة. وبقدر ما سبب لى هذا الخبر ازعاج. الا أن امى اعتبرتة شيئ جميل يجعلها تستمتع بمعاشـ,ـّرتى وتزيد متعتها بأنزال مائى فيها وهى متأكدة انها لن تحمل.


اصبح الابن بديلاً للأب فى غرفة النوم


زنيت مع امى بسبب عقدة اوديب


بعد الطلاق تذوقت متعة السحاق


عاشرت ابويا وخلفت من اخويا


انا ومرات ابويا نمارس السحاق


امارس الجنس مع اختى التوأم


نمت مع مرات ابويا وحملت منى


اعاشر خالتى واشتهى امى


نمت مع مرات خالى وطفت نارى

جوزى اهملنى وحمايا قام بالواجب وعاشرنى


نكاح محارم – الام وابنها المعاق


انا واختى مارسنا الجنس مع نورسين


انا وبنت عمتى نمارس السحاق


اول متعة جنسية مع اختى – زنا محارم


عشقت صديقتى وعشت معها اول قصة سحاق


قضيب اخى الوارم اوقعنى في زنا المحارم


امى اصبحت زوجتى .. وشريكة متعتى


سحاق الهوانم ومتعة سحاق العوالم

اختى تعاشرنى وعايزة تحمل منى


حفلة …. سحاق فى بيت الطالبات


زنيت بأختى وامتعتها وحققت حلمى وحلمها


عاشرت اختى المطلقة خوفاً من الفضيحة


ليلة زفافى ودخلتى … على أخى


الام تعاشر ابنها بحجة علاجة


أنا وتوأمى عاشرنا امى ومتعناها


المصيف جمعنا وكان صيف حار وسحاق نار


هاجر وكارم و .. اول ممارسة زنا محارم


اعاشر خالتى واشتهى امى – اعاشر خالتى واشتهى امى – اعاشر خالتى واشتهى امى – اعاشر خالتى واشتهى امى – اعاشر خالتى – اعاشر خالتى – اعاشر خالتى رؤية جماع الخالة فى الحلم مع ابن يجامع اخت دليل ان الجماع هو تجامع الفتاة صلة الرحم بينهم عمتي فى الأحلام نيك الشخص يومين مع محارم اداب نكاح الام قصة متسلسلة مشاركة الحالم خالته يشير ان خالتها الكبيرة تلك تدل أنه رجل كبير وانا اعاشر غريب فى العلاقة الأسرية عند الفجر مارست فى وجود علامة الجنس ومع الفترة جامعت زيادة تريد فقط ان يراها عدد الكثير و أحد الناس فى وسوم زنا امى أعاشر قضايا  اجامع,حلمت,اني,تفسير,خالتي,المنام,لابن,سيرين,خالتى,موقع,سكس,قصص,موسوعة,نسوانجي,مره,فضائح,جنسية,شخص,حلم,ابنة,أجامع,المحارم,الأرشيف,منتديات,نتيجة,البحث,كتب,google,تقنية

Comments are closed.

error: عفواُ .. غير مسموح بالنسخ
قصة جديدة - فحولة أخى أيقظت نار شهوتىأضغط هنا للاطلاع