اول تجربة سحاق مع اخت زوجى - فضائح جنسية

4 مارس 2023
التصنيف :
قصص سحاقيات

اجبرونى على الزواج رغم رفضى واكن حين رئيتها وجدتنى منجذبة اليها ووافقت على الزواج ولم اكن اعرف انة ليس زواج انما اول تجربة سحاق

هذا عنوان واحدة من القصص التي كتبتها احدهم على موقع أباحى طلب من متابعية كتابة قصصهم وتحديداً بدايتهم مع المتعة الحرام. والقصة الأكثر تشويقاً ستعرض ويمنح صاحبها امتيازات على الموقع. فتبارى المتابعين في الكتابة والتفاخر بآثمهم وخطاياهم. فترصدناهم وتواصلنا معهم وشرحنا لهم مغبة وعقاب ما أقترفوا.

واخبرناهم اننا لسنا ملائكة ولا قديسين. وقد تذل قدم البعض ويسقط في براثن الخطيئة. فيرتكب مايغضب الله. ولكن علية سرعة الرجوع والتوبة والانابة. فهى ملاذ الروح للتطهر من دنس الخطيئة .. ونعرض رسائلهم لتكون عبرة وعظة . فقد اخطأوا وتابوا. والله يقبل التوابين.

تزوجت (أيمن) بعد شتيمة وضرب وتهديد من أمى وأبى واخواتى الصبيان. لانى كنت رافضة الزواج وكنت بتحجج بأنى عايزة اكمل دراستى. والان انهيت دراستى الجامعية ومازلت مصرةّ على رفض الجواز لحد ما زارتنى (جودى) اخت العريس اللى متقدملى. وعرفت ان هو اللى باعتها علشان تقولى ان رفضى دة لو كان علشان أنا مرتبطة بحد فهو ممكن يقول انة رجع في كلامة ومش عايز يتجوز علشان محدش يجبرك او يزعلك.

شكرتها على موقفها هي واخوها واقسمت لها ان مفيش حد في حياتى وكل ما في الامر  انى خايفة من الزواج وكمان بصراحة مش قادرة استوعب فكرة ألأن راجل يلمس جسمى واحمل واولد واخلف كل دة أمور بتخوفنى)

ضحكت وقالتلى (على فكرة أنا كمان رافضة موضوع الزواج ومقاطعة الرجالة ومش هتجوز وعلشان كدة أنا مستعدة اساعدك). قالتلها لاء لو اخوكى قال انة مش عاوز يتجوز. في البيت مش هيسيبونى في حالى وهيجيبوا عريس تانى. يبقى الاحسن أنى أقبل بالجواز من أخوكى لانة أنسان محترم ويكفى موقف الشهامة اللى عملة والاهم علشان عندة أخت جميلة وأمورة زيك.

اول تجربة سحاق مع اخت زوجى

ضحكنا وحضنا بعض. وبعد ثلاث شهور تم الزواج. وكنت أنا و(جودى) بقينا أصدقاء وكانت بتساعدنى في التحضير وكل حاجة لانى مليش اخوات بنات. وفى الفترة دة قربنا من بعضا جداً وحبينا بعض جداً. رغم الاختلافات اللى بينا. يعنى أنا اكبر منها في السن. وجسمى مليان بس متناسق. اللى هو بيقولوا علية “كيرفى” وعيشت حياتى تحت مراقبة شديدة من امى وابويا واخواتى الشباب.

اما هي ماشاء الله جسمها رشيق ونحيف ورياضى. وسنها صغير ومثقفة جداً ومتفتحة وبتخرج. وعندها علاقات مع بنات وشباب. ورغم سينها الصغيرة كنت بتعلم منها واستشيرها. وكنت دايماً اقولها انى كنت أتمنى يكون جسمى رشيق زيها. كانت تضحك وتقولى (دة أنا اللى نفسى يبقى ملبن زيك والبنات قبل الرجالة يتجننوا عليا).

والكلام في الموضوع دة تطور. واصبح يحدث بعدة تلامس. يعنى (جودى) كانت تبدى اعجابها بجسمى. وتحسس علية وتمسك صدرى وتقولى هو فية جمال كدة يابخت الواد (أيمن) أخويا متمتع بالمهلبية. وكمان بدأت الاحظ انها بتتعمد تكشف جسمها أمامى. يعنى تلبس ملابس تكشف صدرها ولما تقعد تكشف فخادها وتظهر الكلوت.

صحيح (أيمن) متمتع بالمهلبية دة. وكل يوم بيمارس الجنس معاية. وبشعر معاة بمتعة. ولكن بستمتع بالجزء الأول من العلاقة. اللى هي مرحلة المداعبة. اما مرحلة الايلاج وانة يدخل قضيبة فيا. مش بكون مستمتعة وبحس انة هو اللى بيكون مستمتع.

اول تجربة سحاق مع اخت زوجى

علشان كدة أصبح عندى مشكلة كبيرة. وهى انى كنت بستمتع بلمسات (جودى) وتحسيسها على جسمى. وكنت بفرح لما تبوسنى وتحضنى. ويبدوا أن (جودى) حست بكدة وكمان لاحظت أنى مستسلمة. دة خلاها تتمادى وأصبحت تمسك صدرى وتنام علية وتبوسة. ومرة قالتلى (تعرفى أنا بحسد أيمن عليكى وبتمنى لو كنتى مراتى). ضحكت وقالت لها (ياريت دة انتى كنتى هتبقى اجمل زوج) واليوم دة تمادينا في الهزار وقعدت امسك صدرها وتمسك صدرى وننام على بعض ونبوس بعض.

توقفنا لما حسينا أننا وصلنا لمرحلة أثارة. وحسينا بالكسوف من بعض. ولكن الموقف دة خلى (جودى) تصارحنى وتعرفنى انها بتشك انها (lesbian) . لما سمعت كدة غصب عنى قالتلها خبطت على صدرى وقلت (يانهار اسود).

ضحكت وقالتى اسود لية هو (سحاقية) دة مرض. دة عادى وبنات كتير سحاقيات. دة ممكن تكونى انتى كمان سحاقية ومش عارفة.

الليلة دة قعدت طول الليل أفكر … مش جايز يكون كلامها صح. وانا سحاقية ويمكن دة السبب اللى مخلينى معجبة بجسمها وبحبها وبحس بالاثارة لما تلمسنى وتبوسنى. مستحملتش التفكر واتصلت بيها وطلبت منها تفهمنى الكلام اللى قالتة. ويعنىى اية أنا سحاقية ومش عارفة مع أنى متجوزة.

اول تجربة سحاق مع اخت زوجى

فهمتنى انة عادى الجواز دة نظام اجتماعى وانت امراءة كاملة الانوثة وعندك خصوبة وقدرة على التزواج والحمل. ولكن أشباع جوعك العاطفى والجنسى دة موضوع تانى وممكن يكون شهوتك وأثارتك أقوى وأشد مع امرأة مثلك. وسكتت شوية وقالتلى ااقولك على سر انا عارفة انك مش هتفتنى عليا بس احلفى انة ميخليكيش تتغيرى من ناحيتى. اقسمت لها انى مش هتغير لانى بحبها ومقدرشى استغنى عنها.

قالتلى مهو دة اللى عايزة اقولة. أنا كمان يا (رماس) بحبك ويمكن بحبك أكتر من (أيمن) ولما شفتك اتمنيت انك تكونى ليا. وطبعاً دة مش ممكن هيحصل بس انا بقولك اللى جوايا واللى بتمناة.  وسكتت ورجعت كملت كلامها وقالت .. عارفة أنا دلوقتى نفسى تكونى جنبى واحضنك وابوسك وانام على صدرك. على فكرة صدرك اجمل صدر شفتة في حياتى ……….. استمرت في الكلام لدرجة انى شعرت بالاثارة.

بعد الموقف دة بأيام ابلغنى جوزى انة هيسافر لمدة 10 أيام في مامورية عمل وان أختة (جودى) هتيجى تقعد معاية او أنا اروح أقعد معاهم. طبعاً قلت لة خليها هي تيجى تقعد معاية. ومعرفشى لية حسيت بفرحة شديدة. ولقيت نفسى دخلت المطبخ حضرت حلويات ومأكولات وبعدها أخدت حمام وعملت سويت وعلى الساعة الرابعة وصلت (جودى)

اول تجربة سحاق مع اخت زوجى

كنت متلهفة قوى عليها وهى كمان اول مادخلت حضنتنى وقعدت تبوس فيا. وفاجأتنى لأول مرة أنها قبلتنى من فمى. وقالتلى دة بوسة الحبايب وانى اكتر حد بحبة. مكنتش قادرة أتكلم بس شفايفها كان ليها طعم تانى خالص وبوستها مختلفة عن بوسة اخوها. شفيفها جميلة وطرية وناعمة.

اول تجربة سحاق مع اخت زوجى

قالتلى (ريحتك جميلة وشكلك لسة وأخدة شاور. أنا كمان محتاجة أخد شاور ممكن) قلتلها (فعلاً انا لسة خارجة من الحمام وعايزة بس اسرح شعرى وانتى ياروحى ادخلى استحمى براحتك البيت بيتك). سيبتها تستحمى ودخلت غرفتى وقلعت هدومى علشان اغير واسرح شعرى. كنت واقفة ولابسة قميص نوم أزرق. وبعد شوية طلعت (جودى) وكانت لابسة بشكير الحمام فقط.

طبعاً شافتنى قالتلى أية الجمال دة وحضنتنى كالعادة وقعدت تبوسنى وتقولى يابخت أيمن والكلام دة .. وبعد كدة أنشغلت بتدليك رجليها بالكريم.

انا كنت حاسة ان جسمى بيتنفض ومش قادرة أتكلم وكان أول مرة اشوفها شبة عريان مفيش حاجة تستر جسمها غير باشكير كاشف اردافها. ونفسى تقلع الباشكير وتقف عريانة. وفى اللحظة كانت خلصت تدليك رجليها وبتقف وتهز شعرها. اتفك الباشكير وكشف جسمها. كان اول مرة اشوف صدرها. حاولت تلحق الباشكير وتقفلة بس انا قالتلها. (يعنى بتخبى عننا الحاجات الحلوة دة). ضحكت وقالتلى (أنتى بالذات جسمى وقلبى وروحى مش خسارة فيكى). ورمت الباشكير ووقف امامى عارية تماماً.

اول تجربة سحاق مع اخت زوجى

كان تصرف غير متوقع منها. وانا معرفتش ارد عليها لانى انشغلت بالنظر لجسمها. وهى قربت منى واصبح صدرها قريب من صدرى. وقالتلى بقى صدرى دة يجى حاجة في جمال صدرك. ومسكت صدرى واخرجتة من قميص النوم وقعدت ترضع منة وانا واقفة مش عارفة اعمال اية. بس مش قادرة ابعد او أطلب منها تتوقف.

رحعت تانى تبوسنى من شفايفى. بس بشكل مختلف. كانت بتبوسنى وبتعض شفايفى برقة وبتلحسها بالسانها. وحسيت بأيديها تسلل الى فرجى. حسيت بسخونة في جسمى وأثارة لم يستطيع اخوها ان يشعرنى بها. وفربت منى ورفعت قميص النوم وقلعتهولى. وأنا مكنتش لابسة تحتة حاجة يعنى أصبحت عارية تماماً.

سمعتها بتقولى (نامى) وأنا زى ما أكون في حالة تنويم مغناطيس. نفذت كلمها واستلقيت على السرير ظهرى. كنت مغمضة العينين. ولكن شعرت بأنفسها على وجهى وسيل من القبلات الحارة. على شفايفى ورقبتى وصدرى وبطنى. وتارة توقف القبلات وترضع من ثديى. ثم تعاود القبلات. الى ان نزلت بوجهها الى مابين ساقى. وقبلت بشفايفها فرجى.

اول تجربة سحاق مع اخت زوجى

شعرت انها أشعلت نار في جسدى. وشعرت بسيل من ماء شهوتى يسيل في فرجى. وهى أيضاً شعرت بذلك وزادت من تقبيلها لفرجى ومداعبة بظرى بالسانها. كانت خبيرة وتعرف مواطن الضعف والاثارة في جسمى. جعلتنى أشعر للمرة الثانية بنزول مائى. وشعرت بتسارع دقات قلبى ورعشة تسرى في جسمى بالكامل.

نامت فوقى وحضنتنى وظلت تداعب بصدرها الصغير الجميل في صدرى. وتتعمد ملامسة حلمات صدرها لحلمات صدرى حتى جعلتها تنتصب. ثم رفعت نصف جسمها الأعلى وضغطت بنصف جسمها الأسفل حتى صار فرجها يلامس فرجى وفوقة تماماً بل اصبح شفرى فرجنى وفرجها متادخلان. وظلت تدعك فرجها بفرجى وتضغط حتى كادت أشعر بالاغماء

وبعدها بثوانى شعرت وكان ماس كهربائى ضرب جسمى واهتز هزات متتالية ثم هدأت وشعرت بأسترخاء وأجهاد وكأنى كنت في سباق جرى. واستسلمت للنوم وبعد فترة تفاجأت بجودى جالسة على السرير وتوقظنى وتبلغنى اننى نمت ثلاث ساعات. وقبلتنى من فمى وقالتلى قوى علشان عندنا شهر عسل عايزين نستمتع بية. واليوم دة كان فعلاً بداية لاسبوع عسل قضيتة معها كان بصدق اكثر متعة من أسبوع العسل الذى قضيتة مع أخيها. وهى حالياً بمثابة زوجى الفعلى وتمتح متعة اكثر منى


شبكة دعارة يديرها كلاب وروادها نساء


بالنهار عمتى وبالليل عشيقتى


انا وصديقتى واول رعشة سحاق


اختى اغتصبتنى … ثم تزوجتنى


احلام واحتلام وسحاق فى برج الحمام


قصص سحاقيات معروضين للايجار


قصة سحاق بلطية والمدرعة البشرية


وأصبحت أشارك عمى فى جماع أمى


نكحت خالتى القزمة وامتعتها

اعاشر زوجتى واستمتع بأمها


اختى تشاركنى الشذوذ والانحرافات السلوكية


واكتشفت ان صديقتى سحاقية


اختى أصبحت عشيقتى وضرة زوجتى


شذوذ وماسوشية جنسية وعاهرة فرنسية


سينما الشواذ واول ممارسة لواط


اعاشر مرات ابويا بأمر الاسياد


امى أغتصبتنى انتقاماً من أبى


اعشق اختى واعاشرها معاشرة الازواج

خانها مع أختة فخانتة مع أخيها !!


ارداف شقيقتى تشعل شهوتى


صديقتى تساحقنى وتمتعنى أكثر من زوجى


اصبحت سحاقية بأمر الشرطة النسائية


وعادت صديقتى تمتعنى بالسحاق


اختى جعلتنى عشيقها وقوادها وكاتم أسرارها


زوجة اخى فى غرفة نومى عارية


غفرت لزوجتى عارها مقابل معاشرة اختها


بنت اخويا طلبت منى اغتصبها وطاوعتها

تجربة,السحاق,أول,مرة,الأول,lesbian,لأول,سحاق,الجنس,السحاقيات,التجارب,بممارسة,experience,لتجربة,بنات,سحاقيات,التجربة,الحياة,جنسية,مارست,السينما,الفيلم,ممارسة,البداية,سؤال,أحد,النوع,شخص,التعارف,يمكنك,والسحاقيات,الاول,عام,لهما,أنها,اللواط,صديقتي,المرة,بالجنس,couples,فقط,واحدة,العربية,فيلم,رغم,للتجربة,تقول,انو,سنوات,الجنسية,والسحاق,تجارب,خاصة,arabic,امرأة,لممثلات,الافلام,الاباحية,للجنس,الشرجي,لكي,زوجها,الأمر,موقع,مشاهدة,الطور,الأخرى,وصلت,وهنا,طريق,للعثور,بقعة,مثلية,woman,عني,لعل,اصابني,الا,هلع,عروس,تخاف,ستجربه,بحياتها,الليلة,الأولى,بس,أللي,أنا,مو,مرت,kiss,كده,طويلة,tears,lesbianism,المثيرة,أولاً,الجنسيّة,صور,مختلفة,أفراد,أدى,تقبل,سلمى,منار,محاولاتها,المتكررة,فدعتها,منزلها,واقنعتها,واضح,ومره,مني,الدكتور,عبد,نفسي,العرب,gender,اللواتي,الكثير,الفتيات,عنها,الشذوذ,أمام,تأليف,حياتي,sexual,المجاني,edition,النساء,عصر,ومع,أوائل,الفنانات,اللاتي,التجربه,للزواج,هكذا,طبعا,عما,المثليين,تشعر,gay,وصفوه,

Comments are closed.

error: عفواُ .. غير مسموح بالنسخ
قصة جديدة - فحولة أخى أيقظت نار شهوتىأضغط هنا للاطلاع