سوزان هانم اجبرتنى على السحاق .. هذا عنوان واحدة من القصص التي كتبها احدهم على موقع أباحى طلب من متابعية كتابة قصصهم وتحديداً بدايتهم مع المتعة الحرام. والقصة الأكثر تشويقاً ستعرض ويمنح صاحبها امتيازات على الموقع. فتبارى المتابعين في الكتابة والتفاخر بآثمهم وخطاياهم. فترصدناهم وتواصلنا معهم وشرحنا لهم مغبة وعقاب ما أقترفوا.
واخبرناهم اننا لسنا ملائكة ولا قديسين. وقد تذل قدم البعض ويسقط في براثن الخطيئة. فيرتكب مايغضب الله. ولكن علية سرعة الرجوع والتوبة والانابة. فهى ملاذ الروح للتطهر من دنس الخطيئة .. ونعرض رسائلهم لتكون عبرة وعظة . فقد اخطأوا وتابوا. والله يقبل التوابين.
تقدمت للوظيفة وانا عارفة ان مش هيكون ليا نصيب فيها. مع ان كل الشروط تنطبق عليا. لكن واضح من فخامة الشركة ان الفقراء اللى زيى ملهمش مكان فيها. مع ان البنات اللى متقدمين مش كتير دول 3 بنات فقط ومش أجمل منى. لكن ملابسهم اجمل من ملابسى. قررت اكمل المقابلة. حتى لو مفيش أمل على الأقل ابقى عملت اللى عليا.
دخلت الانترفيو. كان قاعد راجل كبير في السن واضح انة مدير الشركة. وبجوارة سيدة كبيرة برضوا في السن بس واضح عليها الثراء ومهتمة بنفسها جداً لدرجة ان اللى يشوفنى ويشوفها يقول انها أصغر منى. وكانت أكبر مفاجأة في حياتى لما عرفت انى مقبولة. وكمان عرفت ان السيدة دة تبقى (سوزان) هانم زوجة (عدلى) بيك وهى صاحبة الشركة. وهى اللى اقنعت (عدلى) بيك بقبولى.
استلمت الوظيفة. الشركة كبيرة وفخمة و(عدلى) بيك راجل طيب للغاية. والمرتب فاق اللى احلم بية. تفانيت في الشغل وبذلت قصارى جهدى. لاكون عند حسن ظن (عدلى) بيك اللى اصبح يثق فيّ جداً. وبعد حوالى 4 شهور. دعانى (عدلى) بيك لحضور حفل عيد ميلاد (سوزان) هانم زوجتة. وانى أمشى من الشركة بدرى علشان أساعدها فى التحضيرات.
سوزان هانم اجبرتنى على السحاق
نزلت من الشركة واشتريت فستان شيك يليق بالحفلة. ورحت واستقبلتنى مدام (سوزان) بترحاب شديد. وسوزان هانم سيدة انيقة كانت تردى روب شيك. وتجلس بأعتزاز وشموخ. وقالت لى (خايفة فستانك الجميل دة يتبهدل او حاجة تدلق علية اية رئيك تقلعية وتلبس فستان بيت من فساتين بنتى وقبل الحفلة تلبسى فستانك).
نفذت كلامها ولبست فستان بيت. هو ضيق وقصير شوية ولكن مكنش فية مشكلة لان مكنشى فية رجالة. وبعد ماخلصنا اخدتنى لغرفة تانية غير اللى قلعت فيها فستانى. وفتحت دولاب وقالتلى اختار يا هايدى الفستان اللى يعجبك دول فساتين بنتى (ميار). وهى اتجوزت من اربع شهور وسافرت هي وجوزها. عرفت ان فستانى معجبهاش. لكن المشكلة ان فساتين بنتها جميلة وغالية لكن عريانة.
ولانة واضح انها سيدة قوية ومبتحبش حد يرفض طلبها حتى انى لاحظت انها بتعامل عدلى بية جوزها بقوة. علشان كدة وافقت على كل طلبتها. ومش بس اختارت فستان انما استجبت لطلبها في انى أخد شاور. قبل ما البس الفستان. ووافقت وقلت اجرب حمامات وملابس الأغنياء واعيش يوم في العز اللى انا فية ..
دخلت على الحمام وحاولت فتح الدش لكن مبقتش عارفة اظبط سخونة المياة لان الخلاط كان شكلة غريب ومفهوش غير ذراع واحد واللى اعرفة انة بيكون فية ذراعين واحد للسخن وواحد للبارد.
سوزان هانم اجبرتنى على السحاق
واتفاجأت بيها بتدخل عليا الحمام ومعها روب حمام ولاحظت انى مش عارفة اظبط سخونة المياة لقيتها قربت وبدأت تحرك ذراع الخلاط يمين وشمال وظبطت درجة حرارة المياة. وعرفت انة ذراع واحد لكن بيتحرك لليمين والشمال علشان السخن والبارد. ولفوق ولتحت لزيادة وتقيل نزول الماء.
طبعاً كنت مستغربة من تصرفتها وتعاملها وكأن دخولها عليا الحمام وأنا عريانة أمر عادى. كنت مكسوفة خصوصاً انى لاحظت انها بتبص على جسمى. لكن سكت وقلت جايزة عايزة تطمن ان مفيش عندى امراض جلدية. مهو الناس الأغنياء. فاكرين الفقراء اللى زيى ناس مش نظيفة.
خرجت واخترت فستان وهى ساعدتنى في المكياج. وكان اضح انها اطمنت انى نظيفة ومعندش امراض جلدية. بدليل انها كانت بتقرب منى وهى تضع لى المكياج وجسمها كان بيلامس جسمى. وكانت فرحانة بية وطول الحفلة تبوسنى وتقولى عدلى كلمنى عنك كتير. وتقولى انتى اجمل بنوتة في الحفلة.
لكن بعد انتهاء الحفلة وعندما ذهبت لتغير ملابسى اخدتنى غرفاتها. وقعدت وكانها عايزانى اغير ملابس امامها. وكمان قعدت بطريقة غريبة … كانت لابسة روب. ولقيتها تعمدت تظهر ساقيها وكانها عايزانى أنا كمان اشوف جسمها. واضطريت اقلع امامها والمرة دة مكنتش مكسوفة. لانها خلاص شافتنى وأنا عريانة لما دخلت عليا الحمام. . لكن بعد ماقلعت وقبل ما البس الفستان بتاعى. اتفاجأت بيها قامت وحضنتنى وقالت لى (تعرفى ياهايدى انك كنتى اجمل واحدة في الحفلة وان جسمك جميل). وقبل ما أرد عليها قالت (انا بحب البنات الحلوين اللى زيك. وانا لو حبيتك صدقينى هغير حياتك وهفتح لكى أبواب الهنا والسعادة). ولقيتها بتحسس على جسمى وبكل جراءة بتبوسنى من شفايف.
سوزان هانم اجبرتنى على السحاق
جسمى اتنفض وبعدت ايدها. وجريت اخدت الفستان بسرعة ولبستة. واستأذنت منها … ابتسمت وقربت منى وبكل جرأة فتحت شنطتى وحط فيهم لفة فلوس وقالتلى (عم سليمان) السواق هيوصلك.
رجعت البيت ومش مصدقة اللى حصل من مدام سوزان. ولسة هأحط راسى على المخدة سمعت صوت رسالة واتس. لقيتها من سوزان هانم بتقولى اطمنت من عم سليمان انك وصلتى بالسلامة وعايزاكى تشوفى الفيديو دة علشان انا وانتى نعمل زية.
الفيديو كان لممارسة جنسية بين بنتين. مقدرتش اكمل وقعدت طول الليل اعيط ومش عارفة ازاى بتتعامل معاية بالجراءة دة.. وهعمل أية معها. لكن كان في انتظارى مصيبة أكبر. وهى انى لما رحت الشركة تانى يوم. عدلى بية طلبنى واتفاجأت بية بيسألنى وبيقولى. هتعملى اية في طلب سوزان. عملت نفسى عبيطة وسالتة طلب اية ياعدلى بيك.
قالى خليكى صريحة وردى عليا. قلت لة اللى طلبتة سوزان هانم مش هقدر اعملة. هو حضرتك قبلتنى في الشركة علشان حضرتك وسوزان هانم تستغلونى جنسياً. قالى (انا عمرى ما فكرت في ان يكون بينى وبينك علاقة جنسية ولا عمرى هطلب منك كدة. لكن سوزان هي اللى عايزة تمارس معاكى الجنس. وللأسف انا مش هقدر امنعها لانها صاحبة الشركة وتقدر تطردنى وتطردك. وعلشان كدة هكون صريح معاكى وهقولك ان مفيش امامك غير اختيارين. اما ترفضى وتتركى الشركة. او تقبلى وتتثبتى في الشركة. ونصيحتى توفقى لانها مش هتضرك لانها ست زيك يعنى لا هتفقدك عذريتك ولا هتحبلى منها ولا هتقدر في يوم تعايرك. دة غير انها هتعطيكى الفلوس اللى تعوزيها. وكمان تثبتك في الشركة. واعتقد انك بتساعدى والدك واخواتك. وعموما روحى النهاردة وفكرى وردى عليا بكرة).
سوزان هانم اجبرتنى على السحاق
رجعت البيت ومفكرتش لانى لما فتحت شنطتى بعد ما رجعت من حفلة عيد ميلادها لقيتها حط فيها مبلغ كبير وانا فعلاً محتاجة الفلوس ومقدرش اسيب الشركة لانى اتعودت على المرتب ومش ممكن هرجع اشتغل في دكان. وطالما الموضوع هيكونى بينى وبينها يعنى ستات مع بعض يبقى مفيش مشكلة. ومضيعتش وقت واتصلت بيها. ردت عليها وكانها كانت منتظرة اتصالى. وقلت لها (ياسوزان هانم انا فكرت في كلامك وتحت امرك وهمر على حضرتك بكرة بعد الشغل). .. قالتلى (ولية بعد الشغل .. انا أهم … تعالى وانا هبلغ عدلى انك بكرة فى مامورية مدفوعة الاجر).
وتانى يوم اخدت حمام وعملت إزالة للشعر الزائد. ورحت لسوزان هانم اللى كانت في انتظارى واخدتنى على أوضتها. والحقيقة كانت طريقتها مهينة. فى انها اول ما دخلت بدأت تقلعنى ملابسى بدون مقدمات ولا تمهيد. ووقفت تبص وتعاين جسمى وكأنى في سوق نخاسة.
وابتسمت وفكت حزام الروب الاحمر اللى كانت لبساة وكانها بتفرجنى على صدرها. ونيمتنى على السرير. وجلست على ركبتيها وبدأت تدلك مؤخرتى واردافى ونانمت فوقى وظلت تحك فرجها فى مؤخرتى. ثم قامت وقلعت الروب وطلبت منى انام على ظهرى.
وظلت حوالى دقيقتين. تقبلنى من كل جسمى .. من صدرى ومن خدى ومن كتفى ومن شفايفى. وتحسس على جسمى وكانها رجل يثير امرأة. تمهيداً لممارسة الجنس معها. وانا بقول التشبية دة لانى سبق وجربتة. مع خطيبى. لاننا كنا احياناً نمارس الجنس بشكل ظاهر.
سوزان هانم اجبرتنى على السحاق
لكن الغريب ان لمسات وقبلات سوزان هانم كانت ارق واجمل ونعومة جسمها ورائحة برفانها حسسونى بالاثارة بشكل اعلى من الاثارة اللى كنت بحسها مع خطيبى. ولقيت نفسى مستجيبة لقبلاتها واحضانها وكل حتة في جسمى كانت مستمتعة بلمساتها وأستمرت فى تقبيل كل جزء في جسمى بداية من رقبتى وصدرى وبطنى حتى انها قبلت اردافى وقبلت فرجى … وحين وصلت لمرحلة تقببيل فرجى ومداعبتة بالسانها. كنت قد بلغت درجة من الاثارة لم اشعر بها من قبل ولا حتى مع خطيبى.
بل وفعلت ماهو أغرب والذى لم يفعلة معى خطيبى ولم اراة في الفيديو الذى ارسلتة لى. وهو انها ادخلت فمها بين شفرى فرجى وحاوطت بكفيها وشفطت بقوة حتى شعرت ان شئ ما ينسحب من داخل فرجى. وشعرت ببظرى خرج من مكانة ولامس لسانها. احساس غريب جداً لكن ممتع جدا ومثير جداً وأول مرة اتعرض لة.
ظلت تفعل هذا حتى شعرت بفرجى ينبض وكأن قلبى يدق في داخل فرجى. ووجدتنى بتلقائية امسك راسها طالبة منها ان تبتعد لانى لم اعد احتمل. استجابت لى ونامت فوقى واصبح صدرها يلامس صدرى. وفرجها فوق فرجى ويلامسة وكُنت اشعر بشفريها يلامسان شفرى فرجى. خاصة حين بدأت تحرك جسمها ليحتك فرجها بفرجى. كنت أشعر بهذا ومستمتعة بة تماماً حتى شعرت اننى انزلت مائى وافرغ شهوتى. ووجدتنى اقبلها من شفايفها وكانى اشكرها على الإحساس التي منحتنى اياة.
سوزان هانم اجبرتنى على السحاق
قامت من فوقى وارتدت فستانها دوان ان تدخل الحمام. وجلست على كرسى الفوتية بهدواء وكانها انجرت مهمتها. عرفت ان الموضوع انتهى. فقمت ارتدى بلوزتى وبنطلونى. وانا أسأل نفسى … ماذا استفادات سوزان هانم. اعتقد ان أنا اللى استمتعت بهذة العلاقة. وهى بالتأكيد لم تستمتع لانى لم أفعل شيئ سوى انى تركتها تفعل ما تشاء. ولم أبادلها المشاعر. وشعرت بالخوف لان هذا معناة انها ممكن تتركتنى وتبعد عنى طالما لم استطيع امتاعها. لذلك ذهبت اليها وجسلت على ساقيها وأخذتها فى حضنى. وقبلتها وتعمد وضع صدرى امام وجها بطريقة فيها دلع ومايصة. وقلت لها (مبسوطة منى يا سوزان هانم). ودوان ان تتكلم حوطتنى بذراعيها وقبلتنى. شعرت بالارتياح واسئذنها فى انى اروح.
وقبل أن أخرج أعتطنى لفة فلوس وقالتلى (خدى ياهايدى الفلوس واصرفى وجيبى كل اللى نفسك عايزاكى تكونى مبسوطة .. بس معلش ياريت تجيلى بعد بكرة لانى مشبعتش منك). الجملة دة فرحتنى قوى وخلتنى أطمن انها اتعلقت بيا وعلاقتنا هتستمر. لانى لقيت انها تجربة ممتعة وعجبتنى. وكمان سوازان هانم سخية وبتدينى فلوس كويسة.
رحت تانى يوم الشركة وانا مش عارفة هبص ازاى في عين عدلى بية. لكن اتفاجأت بية مبتسم وبيقولى برافوا عليكى سوزان مبسوطة منك وطلبت منى اعطيك مصروف مأمورية. .مبقتش مصدقة ان في يومين حصلت على مرتب شهر بالكامل. وبدون جهد وكمان استمتعت. .
خرجت من الشغل ورحت اشتريت حلويات وجاتوهات لامى واخواتى. واشتريت برفان وكريمات ومعطر جسم من النوع الغالى. لانة كان لازم اهتم بجسمى. وكمان قعدت طول الليل اتفرج على الفديوهات اللى بعتتهم لية علشان بكرة ادلعها واجرب فيها اللى شفتة. وقبل ما أنام بعت لها وآتس شكرتها وعرفتها انى منتظرة بكرة يجى علشان اشوفها لانها وحشتنى. ومع انها فى البداية اجبرتنى. لكن الأن اصبح الموضوع برضايا.
تعاشر اخو زوجها بعد بتر قضيب زوجها
تعلمت اللواط والمثلية في الاعدادية
شاركتنى فى السباق ومارست معى السحاق
عاشرت اختى بعد ان تعاطينا الشابو