اختى ثنائية و زوجتى سحاقية - فضائح جنسية

20 مايو 2021
التصنيف :
قصص سحاقيات

بعيدا عن عالمنا الذى نحياة. يوجد للكثير منا. (او لنا جميعاً). عالم موازى …. أو بالاحرى عالم خفى.
لا يعرفة ولايعرف اسرارة سوانا نحن ومن نسمح لهم مشاركتنا هذة العوالم الخفية. لانة فى الغالب عالم يحوى أعمال آثمة. وخطايا والعديد من الاسرار يخجل اصحابها البوح بها. ويجتهد لآجل سترها وأخفائها. .. ولكن متى يشاء الله ينكشف امرهم ويهتك سرهم . ويصبح عالمهم الخفى مكشوف للجميع وأسرارة معروفة ومكتوبة ومتاحة للجميع … ليقــرؤها. ويســتخلصوا منها العــبرة والعظة .. واليـكم احــداها بعنــوان. اختى ثنائية و زوجتى سحاقية


انا وأختى من أسرة متوسطة. أعطانا الله من الجمال اكثر مما اعطانا من المال. ولكن جمال اختى كان سبب فى فتح ابواب الخير علينا. فقد تم زواجها من الاستاذ ياسر الابن الوحيد لـ(حسن بيك) صاحب اكبر مركز لبيع الادوات الكهربائية. وانتقلت علياء لمستوى عالى. ونقلتنا معها. واصبحنا نسكن فى عمارة جميلة. وساعدتنى فى شراء سيارة. والاهم هو ان والد زوجها (حسن بيك) توسط لتشغيلى فى شركة كبيرة لتصنيع الاسلاك الكهربائية ملك صديق لة.

ولاننى انا ايضاً أشبة اختى وامتلك قدر من الوسامة. وحاصل على بكالويوس هندسة بأمتياز. واجيد اللغة الانجليزية. فخلال سنة تبوأت مركز ممتاز فى الشركة واصبحت ارافق صاحب المصنع فى سفرة لشراء معدات وماكينات. وكان لصاحب المصنع ثلاث اولاد يعملون معنا. شابين وبنت. والبعض كان يعتبرها هى الاخرى شاب. لانها جادة جداً فى شغلها وفى تعاملها مع العمال. ليست جميلة ولكن مقبولة وتتمتع بروح مرحة.

لمحت لوالدها عن رغبتى فى الارتباط بها. ولم يكن طلبى الارتباط بها حباً فيها انما لارحم نفسى من مضايقة اخواتها والتى سببها الغيرة. خاصة انهم لاحظوا نظرات اعجاب بعض العاملات والموظفات. وقربى من والدهم. لذلك رئيت ان زواجى من اختهم نرمين سينهى هذة الحرب ويثبت وجودى فى الشركة خصوصاً ان والدهم يفكر جدياً فى انشاء مصنع جديد وينوى تعينى مدير لة.

اختى ثنائية و زوجتى سحاقية

فهم والدها تلمحاتى وتأكد من رغبتى فى الزواج من ابنتة نرمين. ورحب جداً. وذلل كل العقبات حتى يتم الزواج. وكنت سعيد جداً. ولكن سعادتى لم تدوم كثيراً. فقد اكتشفت ان نرمين تعانى من فتور وبرود شديد فى العلاقة الزوجية. وان تعاملها الجاد والرجولى ليس فى المصنع فقط بل فى المنزل. اصبحت اشعر انى تزوجت رجل.

سعيت لتوطيد علاقة نرمين بأختى علياء. لان علياء كما ذكرت تتمتع بقدر كبير من الجمال. اضافة لذلك تهتم بنفسها وتمتلك قدر كبير من الانوثة والرقة والاثارة. حتى ان امى كانت دوماً تنعتها بأنها بتدلع دلع ماسخ وانها (مايصة). وطلبت منها تعلم نرمين ازاى تبقى زوجة وتدلع جوزها.

وفعلاً أصبحت علاقة نرمين وعلياء على مايرام. ولا حظت ان نرمين حبتها جدا. وكل يومين تطلب منها تيجى تزورها. وكانت تكثر من اعطائها هدايا قيمة تعبيراً عن حبها لها. ولكن للاسف لم تتعلم شيئ منها ولم تستطيع علياء تغيرها.

سلمت امرى لله وقبلت بالحال واعطيت كل وقتى للعمل. وحققت نجاحات وكنت اتاخر فى العمل لاننا بدأنا تجهيز المصنع الجديد وقد اوكل ماجد بيك صاحب المصنع كل الامور لىّ. وفى يوم تعرضت لحادث واضطررت للعودة مبكراً للبيت لاتلقى اكبر صدمة فى حياتى.

حين عدت للمنزل وفتحت الباب وجدت كاسين عصير وشيكولاتة. على ترابيزة الانترية. اعتقدت ان نرمين تستضيف احدى صديقاتها. ولكن وجدت على كرسى الانترية. ملابس داخلية نسائية (قميص نوم – كلوت – سوتيانة). ادركت ان نرمين تخوننى. وهذا ما يجعلها لا تعطينى حقوقى الزوجية. لانها تعاشر رجل اخر غيرى. توجهت لغرفة النوم لاكشف خيانتها. وكانت غرفة النوم مفتوحة. وما ان اقتربت. حتى تلقيت الصدمة الاكبر والتى كادت توقف قلبى….. نرمين فعلاً تخوننى ولكن مع من ؟؟؟؟ ..

اختى ثنائية و زوجتى سحاقية

للاسف .. تخوننى مع اختى علياء. نعم منظرهم لايفارق تفكيرى. علياء أختى مستلقة على ظهرها. مغمضة العين من فرط نشوتها وشـ,ـّهوتها. وكأنها مومس فى بيت دعارة. ونرمين فوقها تقبلها وتمص شفايفها. وتلمس بيدها مفاتن جسدها بأحترافية تدل على انها متمرسة فى هذا. والاثنين مندمجين لدرجة انى ظللت واقف حوالى 30 ثانية وهم لايشعرون بوجودى. حتى فاجئتهم بالانقضاض عليها وضربهم بيدى وركلهم بقدمى.

الغريب انة بعد هروب علياء. وبعد ان هدأت. طلبت من نرمين أن تشرح لى ماحدث. وأزى قدرت تستدرج اختى لمستنقع القذرة دة. وكنت متوقع انها تشعر بالذل وتترجانى ان اسامحها. ولكنى تفاجأت بها تقول لى. (اشرحلك اية مهو انت شفت كل حاجة. ودلوقتى عليك تفكر لو عايز تعملها مشكلة وفضيحة انت حر بس الفضيحة هتكون للكل وانت اولنا. وهتخسر سمعتك ومركزك. وانا على فكرة مش فارق معاية. لان بابا عارف انى لم اكن اريد الزواج. ولو هتقرفونى هسيب لكم البلد واسافر فرنسا واعيش براحتى. ولو تكبر دماغك وتسيبنى فى حالى انا كمان هسيبك فى حالك تعمل اللى عايزة. مفيش مانع لو تتجوز عليا براحتك. ولو عايز تصاحب نسوان برضوا براحتك).

ادركت حجم الكارثة اللى وقت فيها. ورئيت ان كلامها صح. لو عملت فضيحة يبقى هفضح اختى واخرب بيتها. وافضح نفسى. لذلك اضطريت انى اقبل عرض نرمين فى انى اسيبها فى حالها. وهى كمان تسيبنى فى حالى. لحد ما اجمع اللى اقدر علية من الأموال واسيب البلد واشوف لى مكان ابدأ فية من جديد. واتجوز واحدة مؤدبة.

واشترط عليها شرطين. علشان نقفل الموضوع دة. الاول تعرفنى حكاية علياء وازى عملت كدة. والثانى انها تبعد عنها تماماً. قالتلى صدقنى مش من مصلحتك ولا مصلحتها انى ابعد عنها. ومدام نويت تحكم عقلك انا هكلمك بصدق واعرفك كل حاجة. بس انت كمان تكلمنى بصدق لان خلاص احنا جوازنا انتهى واصبح مجرد شكل قدام الناس.

اختى ثنائية و زوجتى سحاقية

انا من زمان عندى مشكلة وابويا يعرفها. وهى انى (A+ِ) يعنى سِـ,ـّحاقية موجبة. هرمونات الذكورة عندى عالية. وزى الرجالة أشتهى الستات. وايام الكلية كنت مصاحبة بنت كانت شغالة فى شركة بابا وكنت بنام معها. وبابا عرف وعمل مشكلة وطرد البنت واجبرها انها تسافر. ومن بعدها فضل يراقبنى ومنعنى من مصاحبة البنات. وأخيراً أجبرنى على الزواج منك واضطريت أقبل. ولما شفت اختك لقيتها جميلة وزى القمر. وحبتها وكنت مستعدة اعمل اى شيئ علشانها. بدأت اتقرب لها واجيب لها هدايا علشان تطمن وتفتحلى لى قلبها. وفعلاً فتحت قلبها وعرفتنى السبب فى انها لحد الان لم تنجب مع انها متجوزة قبلى بسنة. وعرفت ان جوزها عندة مشاكل. اولاً الانتصاب عندة ضعيف والرغبة الجنسية ضعيفة ايضاً. وحتى لما فكرت تعمل تلقيح صناعى اكتشفت ان الحيوانات المنوية بتاعتة مشوهة وبتنزل ميتة.

وان علياء بتعانى وحالتها النفسية وحشة. لانها ست متجوزة ومحتاجة تتمتع. وطبعاً الموضوع دة اسعدنى وبقيت اعمل كل الطرق علشان تقبل تمارس الجنس معاية. وفعلاً قدرت اقنعها ان عندى زيت تدليك فاخر لانى عارفة انها مهتمة بنفسها وجسمها. وطلبت منها تجيلى علشان اعمل لها جلسة تدليك. وطبعاً كان لازم تقلع هدوها. وقلعت بدون تردد او نقاش. وبدأت اعمل لها تدليك وتعمدت احط ايدى على فرجـ,ـّها. ولما لقيتها سكتت. بدأت ادخل اصبعى وبدأت تشعر بالمتعة. فبدأت اقبلها واتحسس صدرها الى ان مارست الجنـ,ـّس معها. لكن بعد ماتم الموضوع فاقت وقعدت تبكى. فصارحتها بمشكلتى واقسمت لها انى بحبها وعمرى ما افكر اسبب لها مشكلة والدليل انى عرفتها سرى.

اختى ثنائية و زوجتى سحاقية

هى كمان اطمنت وعرفتنى موضوع جيهان ياترى فاكرها ؟. .. سألتها جيهان مين ؟.

قالت جيهان صحبة اختك اللى كانت بتسهر عندكم تذاكر معها وكانت بتنام عندكم. وكنت بعد ما اختك تنام تمارس الجنس معها……. اللى متعرفهوش ان علياء كانت بتشوفكم وتعمل نفسها نايمة. ولما جيهان عرفت ان علياء عارفة كل حاجة. خافت انها تذلها وتفضحها. ففكرت انها تمارس الجنـ,ـّس معها علشان تكسر عينها. وتضمن سكوتها. ولان اختك كانت لما بتشوفك بتمارس الجنـ,ـّس بتحس بالاثارة. بقيت تسيب نفسها لجيهان علشان تريحها من الكبت اللى بتحس بية. اللى بقولك علية دة معناة ان علياء (-A) يعنى سِـ,ـّحاقية سالبة. يعنى تحب تمارس الجنـ,ـّس مع واحدة بس تكون مثلى سِـ,ـّحاقية موجبة تقوم بدور الراجل وهى تكون الانثى.

ولما قربنا من بعض واعتبرتنى انا راجلها واقوم بدور زوجها. اعترفت لى انها كانت بتغير منى. لان هى اتجوزت راجل مش حلو وكمان ضعيف جنسياً. وانا اتجوزتك وانت وسيم وقوى جنسياً. مهى كانت بتشوفك مع جيهان وكانت بتشعر بالاثارة. وحبيت اتأكد فقلت لها ان عندى طريقة تخليكى تمارس الجنـ,ـّس مع اخوكى.. طبعا رفضت وقالت لاء لكن لم يكن رافضها لانك اخوها. انما علشان هى خايفة منك. واتأكدت انها معندهاش مانع تمارس معها الجنـ,ـّس لما لقيتها كل مرة تسألنى عن احساسى وانا امارس الجنس معاك. فكنت بقولها انى مش بحب امارس الجنس مع اخوكى لكن بحب امارسة معاكى. كانت تقولى جربى صدقينى علاء. راجل بمعنى الكلمة وكانت بتلمح بأن عضوك الذكـ,ـّرى كبيرة ودة اكيد يمتع اى ست. كل دة خلانى اعرف ان عندها ميل ليك.

اختى ثنائية و زوجتى سحاقية

ومكنتشى قادرة تفهم. انى سِـ,ـّحاقية موجبة ومش زيها سالبة. يعنى مش بحب الرجالة. كمان الكلام دة عرفنى انها مش ومكنتشى قادرة تفهم. انى سِـ,ـّحاقية موجبة ومش زيها سالبة. يعنى مش بحب الرجالة. كمان الكلام دة عرفنى انها مش سِـ,ـّحاقية سالبة أنما (ثنائية) يعنى تتفاعل فى الممارسة مع الرجالة ومع الستات. واللى بتطلب منى اعملة معاك هو اللى هى نفسها تعملة وتحسة من جوزها أو منك.

حاقية سالبة أنما (ثنائية) يعنى تتفاعل فى الممارسة مع الرجالة ومع الستات. واللى بتطلب منى اعملة معاك هو اللى هى نفسها تعملة وتحسة من جوزها أو منك.

وصدقنى .. انا لو معملتش كدة مع علياء. ممكن واحدة غيرى تعمل فيها كدة. او ممكن راجل يقدر يغويها وينام معها. لان عندها حالة عطش وكبت جنسى غير عادى.

كلام نرمين كان صادم بس حسيت أنة صادق. وعرفت ان علياء فعلاً عندها مشكلة. بس قررت ان علياء ونرمين يكونوا خارج تفكيرى وحياتى. لان نرمين اصبحت لاتصلح تكون زوجة. ولا علياء ستعود اختى التى احترمها. ويجب ان أسارع بترتيب امورى واسيب البلد. ولحد ما يحصل دة قررت استأجر شقة فى مكان راقى. وامتع نفسى واجيب نسوان. مش نرمين وافقت انى اعمل كدة. يبقى خلاص.

اصبحت انا ونرمين فى البيت مجرد اثنين اصحاب عايشين مع بعض. وكانت كل يوم تترجانى وتتوسل الىّ انى اصالح علياء وتقولى حرام عليك البنت نفسيتها وحشة. اعتبرها واحدة غلبانة وحالتها النفسية وحشة وكلمتين منك ممكن يريحوها. لان كدة جوزها ممكن يحس ان فية حاجة.

اختى ثنائية و زوجتى سحاقية

طبعاً كان واضح انها عايزنى أصالحها علشان تخليها تطمن وترجع تقابلها زى الاول.

استأجرت الشقة لكن للاسف لم استطيع استقطب نسوان. وشيطانى كان يوسوس لى قائلاً : وتدور على نسوان لية. جيب علياء دة اى راجل يتمناها. ومدام خلاص مش بتعتبرها اختك. يبقى اية المانع. وكمان هى نفسها فيك الحقها قبل ما راجل غيرك ياخدها. كمان علشان تبعد بينها وبين نرمين.

اختى ثنائية و زوجتى سحاقية

فى يوم نزلت من البيت وانا حالتى النفسية زفت. حاسس بالاثارة. والرغبة فى ممارسة الجنـ,ـّس. وقررت عدم الذهاب للشغل. واتصلت بعلياء وقلت لها انى عايز اشوفها. وانى هتصل بجوزها ابلغة انى عايزك تكونى معاية نشترى حاجات لماما علشان نتكلم براحتنا. فرحت ووافقت. ورحت اخدتها من البيت. واستغربت لما لقتنى واخدها على شقة. ومجرد ما دخلت سالتنى شقة مين دة. قلت لها مأجرها علشان اجيب فيها نسون. مهو حضرتك اخدتى منى مراتى.

سكتت ووشها احمر وقالتلى معلش غلطة وهصلحها واقطع علاقتى بنرمين خالص. قلت لها وتقطعى علاقتك بيها لية. انا خلاص مبقتش اعتبرها مراتى .. وكمان مبقتش اعتبرك اختى. يعنى لا انتى ولا نرمين تهمونى. ولا حضرتك لقيتى حد تانى يقوم معاكى بالواجب ويمتعك اكتر من نرمين ؟.

عينها دمعت وقالتلى مش قادرة الومك فى انك تفكر بيا بالشكل دة. بس انت متعرفشى ظروفى. لكن صدقنى عمرى ماهعمل كدة انا وافقت اعمل كدة مع نرمين لانها ست زيى ومحدش هيشك فينا. لكن اقسم لك مفيش راجل لمسنى.

اختى ثنائية و زوجتى سحاقية

قلت لها طيب أية رئيك اكون اول راجل يلمسك وتعملى كدة معاة. وبأمرك دلوقتى تقلعى هدومك كلها. ومتخافيش محدش هيشك فينا. وانتى شفتى مجرد ماطلبت من جوزك انك تيجى معاية وافق. يعنى متقلقيش.

كانت بتسمعنى وهى مش مصدقة اللى بقولة. ورفضت تقلع هدومها. ضغط عليها قعدت تعيط. لكن فجأة قالتلى. طيب ياعلاء انا تحت امرك وهنفذ كلامك بس خلينى ادخل الاوضة وأطفى النور. قلت لها وتحرمينى انى اشوف الجمال دة. انتى ناسية انى شفتك مع نرمين وشفت كل حاجة. وانا مش اقل من نرمين. قالتلى وهى بتعيط سيبنى ادخل الاوضة. قلت لها ادخلى وانا خمس دقائق وهدخلك تكونى عملتى اللى قلت علية والا اقسماً عضماً هيكون لى كلام تانى معاكى حيزعلك.

دخلت وأنا قعدت افكر فى اللى بعملة. ومش مصدق انى بعمل فى اختى كدة. بس من داخلى بقول احسن تستاهل. دة مش اختى دة انسانة قذرة ومومس. وعلى رآى نرمين لو احنا معملناش معها كدة ممكن تعمل كدة مع حد غريب.

مجرد ما دخلت الاوضة حلفتنى الا اضيئ النور وانها على السرير. توجهت للسرير وتحسست جسدها لاتأكد انها فعلاً خلعت ملابسها. وجدتها بالفعل خلعت جميع ملابسها عدا الكلوت والستيان. شخط وقلت لها هو انا مش قلت انك لو منفذتيش الكلام هزعلك. لقيت صوتها ارتفع بالعيط. وقالت ارجوا يا علاء كفاية ذل فيا. دة انا يا أخى لو عاهرة جايبها من الشارع كنت هتعاملها بطريقة احسن من كدة.

اختى ثنائية و زوجتى سحاقية

الحقيقة لقيت ان عندها حق. وانى مزودها قوى. سكت وحضنتها علشان تهدى. ومجرد ما حضنتها لقيتها انفجرت فى العياط. وقعدت تقولى انا عارفة انك خلاص بقيت بتكرهنى. لكن صدقنى انا بحبك ومستعدة اعمل اى حاجة ترضيك. وراضية انك تعاملنى على انى واحدة من النسوان اللى بتجيبهم فى الشقة. لو دة يخليك ترضى عنى.

قلت لها انا رايح الحمام. ارجع تكونى عملتى حاجة من أثنين ….. اما تكونى نفذتى كلامى وخلعتى هدومك كلها. واما ملاقيكيش هنا وتاخدى بعضك وتمشى. قمت رحت الحمام اخدت شاور ولبست روب الحمام بدون ملابس داخلية. وقلت لو لبست هدومها يبقى خلاص. هسيبها تمشى, اما لو قلعت هدوها هتعامل معها على انها واحدة عاهرة زى ما قالت وانسى حكاية اختى وزفت.

دخلت وتعمدت اضاءة الاباجورة ومن خلال ضوئها الضعيف اكتشفت انها فعلا تجردت من كل ملابسها. كان هذا المشهد كفيل ان يشعل نار بداخلى وقبل ان تنطق بكلمة أطفئت الاباجورة وتجردت من مشاعرى قبل ان اتجرد من ملابس. وبدأت احضنها وأقبلها وأنا متحفز ومنتظر اشوف رد فعلها. وكنت ناوى لو لقيتها مشمئزة ومش متقبلة هتراجع واتوقف عن القرف اللى بعملة. لكن للاسف لقيت ان كلام نرمين صح. وانها متقبلة وراضية وبدأت تشعر بالاثارة. والدليل على هذا. سخونة جسمها وتزايد دقات قلبها. والقشعرية واهتزاز جسمها بشكل لا آرادى. كان وأضح انها تعانى من شـ,ـّبق جنـ,ـّسى. لدرجة انها نسيت انى اخوها وبدأت تتفاعل وتمسك وجهى وتقبلنى وتحضنى وتضمنى اليها بقوة.

اختى ثنائية و زوجتى سحاقية

انا أيضاً بدأت اشعر بالاثارة والشهوة. وبدأت اقبلها من نهـ,ـّديها وأداعب بالسانى وشفاتى حلمت نهـ,ـّديها. كان جسدها ناعم وكانة جسم طفل. ورائحتة جميلة جداً. ظللت اقبلها من مختلف اجزاء جسمها بداية من جبهتها وخدودها. وصولاً لتقبيل فرجـ,ـّها. الذى لم ارى أجمل ولا ارق منة. ناعم وأملس ولونة أحمر وردى. وكان شـ,ـّفريها أشبة بشفاة نجمات السينما. ادركت ان علياء مش بس مهتمة بجسدها من الخارج انما من الداخل أيضاً. وانها تملك قدر من الانوثة كفيل أن يسقط اقوى الرجال تحت قدميها. وادركت اننى متزوج رجل وليس انثى.

كانت المرة الاولى التى أشعر بهذة المتعة. حتى انى نسيت تماماً ان من امارس معها هى أختى. وويبدوا ان هى ايضاً نسيت انها أخوها والدليل ترديها كلمة (آآة) بطريقة تدل على المتعة. وبعد أن قذفت ماء شـ,ـّهوتها ثلاث مرات. وطفئت نارها وهدأت شـ,ـّهوتها. ظلت تحضنى وتقبلنى. وكانها تكافئنى. ورغم أنى شعرت بمتعة لم يسبق أن شعرت بها. وأطفأت أنا أيضاً ظمئى. لكن كانت اشعر بالندم. ولم اكن مصدق انى فعلت ذلك مع اختى.

ولكن الغريب أن علياء أختى هى التى كانت تواستنى وتلتمس لى الاعذار. وقالت أن عجز زوجها هو الذى جعلها تضعف أمام نرمين. قلت لها نرمين عرضت عليكى أنى امارس الجنس معاكى وانتى موفقتيش. قالت (مكنشى ممكن أوافق لانى عارفة انها بتختبرنى). قلت لها يعنى انتى موافقة. ضحكت وقالتلى. (انا مش هلاقى زيك لانى عارفة انك هتمتعنى وهتحافظ عليا وعمرك ما هتفضنى).

اختى ثنائية و زوجتى سحاقية

طبعاً تكرر ت لقائتنا وعلياء نفسها اللى كانت بتطلب المقابلة. وأحضرت مجموعة من قمصان نومها وتركتهم فى الشقة لترتديهم لى. ولكن للأسف أستمرت فى ممارسة السِـ,ـّحاق مع نرمين. بحجة انها تفعل هذا حتى لا تثير قلق وغيرة نرمين لانها تغار عليها بشكل مخيف. وتخشى عندما تهجرها تسبب لها مشاكل. لانها مجنون. كنت مضطر اسكت لانى فعلاً متأكد ان نرمين مجنونة وممكن تعمل اى حاجة. وكمان أصبحت متأكد ان علياء ايضاً (عاهرة) وقررت ان تكون عاهرة لى أفضل وآآمن من أن تكون عاهرة لرجل غيرى.


اصبح الابن بديلاً للأب فى غرفة النوم


زنيت مع امى بسبب عقدة اوديب


بعد الطلاق تذوقت متعة السحاق


عاشرت ابويا وخلفت من اخويا


انا ومرات ابويا نمارس السحاق


امارس الجنس مع اختى التوأم


نمت مع مرات ابويا وحملت منى


اعاشر خالتى واشتهى امى


نمت مع مرات خالى وطفت نارى

جوزى اهملنى وحمايا قام بالواجب وعاشرنى


نكاح محارم – الام وابنها المعاق


انا واختى مارسنا الجنس مع نورسين


انا وبنت عمتى نمارس السحاق


اول متعة جنسية مع اختى – زنا محارم


عشقت صديقتى وعشت معها اول قصة سحاق


قضيب اخى الوارم اوقعنى في زنا المحارم


امى اصبحت زوجتى .. وشريكة متعتى


سحاق الهوانم ومتعة سحاق العوالم

اختى تعاشرنى وعايزة تحمل منى


حفلة …. سحاق فى بيت الطالبات


زنيت بأختى وامتعتها وحققت حلمى وحلمها


عاشرت اختى المطلقة خوفاً من الفضيحة


ليلة زفافى ودخلتى … على أخى


الام تعاشر ابنها بحجة علاجة


أنا وتوأمى عاشرنا امى ومتعناها


المصيف جمعنا وكان صيف حار وسحاق نار


هاجر وكارم و .. اول ممارسة زنا محارم


زوجتي,ساقية,ساقيه,المنام,زوجة,موسيقى,فيلم,قلب,الليلي,رواية,موقع,الساقية,يمشي,الصاوي,لابن,سيرين,نتيجة,البحث,كتب,google,رؤية,الماء,تفسير,بسبب,شاهد,عجيبة,حيوانية,صوّرها,لثعلب,ظهر,لينقذ,خالد,تخبري,الفصل,بقلم,هارون,الرشيد,لكي,سكس,facebook,الثالث,شقيق,الترجمة,أمثلة,العربية,محمد,إنجليزي,حياة,ثور,بطل,حلب,ضحى,بساقيه,العشرات,الجحيم,محمود,زبيدة,جعفر,ويكيبيديا,صالح,رجل,الساق,الرجل,أخبار,بوابة,الشيخ,اليوم,الخامس,تحت,قصة,الحلم,عبد,ماذاعملت,زبيده,يغفر,الله,عالم,تفسيرات,فن,صفحة,أهم,الجماع,السقوط,زوجي,افلام,wiki,online,الجار وفيلم حفل عصام رأيت الأيدي كرامة الأرض ات الحان مودي الاماممن أيام طلبت وتوزيع تحميل أمر  استثنائي ونادر أسرع ومعي بنت هاتفي المحمول لتصويره وفق  تعبيره تابع أذهلني والد جدا وؤية منهم زهره صاحبة اليد البيضاء وساقية الحياة الحافلة لزبيدة الأميرة أنا هل قالت لقد  علمت أنتي تحب أحمد فوق الركبة وقف بينما الحجاج السرير تشغيل سوف سيدي يوسف وساقيه الفنان عمرو حلم البئر الزوج وأنا ساعات سنين فقدَ زوجتى سنة الثأر بنات محطوط ترند دواره الجديدة بالمناسبة أجنبية وفدت إلينا أخذني ابن صاحب المزرعة فوالده أسبوع الحب تستحقي جانبها صارت يوجد شكل اللهم  مُدَمر  مكان أثر أعلى سنتمتر العامة عين قدماه فهو جادين زوجين يرفع اسمع مسرح  الحجار النموذج فريق دلفت كارينا فعل داخل غرفة جالس طرف يتأملها حسني لتجد النوم وعلي وأشار لساقيه بخجل تعالي وجهه  سارت لأنها إطلاق تجاهه توقفت  اختى ثنائية و زوجتى سحاقية – اختى ثنائية و زوجتى سحاقية – اختى ثنائية و زوجتى سحاقية – اختى ثنائية و زوجتى سحاقية – اختى ثنائية و زوجتى سحاقية – اختى ثنائية و زوجتى سحاقية – اختى ثنائية و زوجتى سحاقية

Comments are closed.

error: عفواُ .. غير مسموح بالنسخ
قصة جديدة - حكاية حنثى (ذكر وانثى) تشتهى الرجال والنساءأضغط هنا للاطلاع