حفلة …. سحاق فى بيت الطالبات - فضائح جنسية

15 يوليو 2022
التصنيف :
قصص سحاقيات

سحاق فى بيت الطالبات. وكانت اشارة البدأ حين مدت أيدها ومسكت صدرى وفى لمح البصر قلعنا هدومنا. أصبحاً فى وضع ممارسة سحاق كامل. والحقيقة هى كانت خبيرة وأنا زى كل الفلاحات. شهوتى عالية وجسمى نار ومش بقدر اتحكم فى نفسى. لدرجة انى كنت بحط أيدى على فمى علشان أكتم صرختى.

واحدة من القصص التي كتبتها احدهم على موقع أباحى طلب من متابعية كتابة قصصهم وتحديداً بدايتهم مع المتعة الحرام. والقصة الأكثر تشويقاً ستعرض ويمنح صاحبها امتيازات على الموقع. فتبارى المتابعين في الكتابة والتفاخر بآثمهم وخطاياهم. فترصدناهم وتواصلنا معهم وشرحنا لهم مغبة وعقاب ما أقترفوا.

واخبرناهم اننا لسنا ملائكة ولا قديسين. وقد تذل قدم البعض ويسقط في براثن الخطيئة. فيرتكب مايغضب الله. ولكن علية سرعة الرجوع والتوبة والانابة. فهى ملاذ الروح للتطهر من دنس الخطيئة .. ونعرض رسائلهم لتكون عبرة وعظة . فقد اخطأوا وتابوا. والله يقبل التوابين.

كنت أنا وأسرتى سعداء بنجاحى وانتقالى للمرحلة الجامعية. ولكن كانت فرحتنا منقوصة لان دراستى الجامعية تتطلب اقامتى فى احد المدن الساحلية نظراً لعدم وجود جامعة فى مدينتى لانى من الاقاليم. والمشكلة الاخرى أننى لم أوفق فى الحصول على سكن فى بيت الطالبات التابع للجامعة. ومضطرة للاقامة فى سكن خاصة.

لاشك سيكون عبئ على ميزانية أسرتى. فنحن أسرة بسيطة. منحنا الله وفرة وقدر كبير من الجمال ورشاقة القوام. ولكن ليس لدينا وفرة فى المال. ولكن استطاع ابى عن طريق صديق لة التوصل لسمسار افاد ان لدية غرفة فى سكن مشترك لمجموعة طالبات.

سافرت وتوجهت أنا والسمسار للشقة. كانت فى منطقة راقية جداً وعمارة شيك للغاية. لدرجة اننى اكدت على السمسار قيمة الايجار التى سأدفعة فقال (الايجار مشترك بينك وبين البنات وانتم 6 بنات). صعدنا للشقة وتركنى على الباب ومشى.

كأن أول من رئيت هى (راندة) التى فتحت لى الباب واستقبلتنى. وكنت لأزال مخضوضة من فخامة المكان. فسألتها عن الايجار وتأكدت انها القيمة التى اتفقنا عليها. وعرفت أن الشقة عبارة عن ثلاث غرف. بكل غرفة سريرين. وتسكن بكل غرفة طالبتين. عدا غرفة (راندة) كانت تشغل وحدها غرفة تدفع ايجارها بالكامل. لذلك سأكون أنا شريكتها فى الغرفة واسدد نصف قيمة الايجار.  

حفلة سحاق فى بيت الطالبات
حفلة سحاق فى بيت الطالبات

دخلت وتعرفت على باقى الزميلات كانوا جميعاً يرتدين الاسدال. وواضح عليهم علامات الطيبة والالتزام. وأخذتنى لغرفتنا لاغير ملابس. كنت مضطرة اغير ملابس أمامها رغم انى كنت مكسوفة جداً. ولكن (راندة) أصبحت شريكتى فى الغرفة ويجب أن أعتاد على وجودها.

ومن هنا بدأت مشاكلى. فقد كنت مكسوفة من تغير ملابسى أمام (راندة). وزاد كسوفى حين لاحظت انها تنظر وتدقق النظر فى جسدى. ولكن عذرتها بل وسمحت لها تتفرس فى جسدى حتى تطمئن أننى لست مصابة بأى مرض جلدى. فكثير من الفتيات يقلقن.

ولكن بدأت أرى أمور متناقضة. فمجرد أن مشى السمسار واغلقن الباب. خلعت كل منهم الاسدال. وهذا امر طبيعى لا احد يجلس بالاسدال طوال الوقت. ولكن الغير طبيعى أن كل منهم كانت ترتدى ملابس لا تتناسب مع طالبات. حتى أن أحدهم كانت ترتدى (بيبى دول) وهذا ترتدية النساء لازواجهن.

كانت (راندة) ترتدى ملابس مناسبة. بيجامة بدون أكمام (كات) وشورت. وكان وأضح أن امور (راندة) المالية جيدة. وهذا يتضح من ملابسها. ومن قدرتها على تحمل ايجار الغرفة بالكامل وحدها قبل أن انضم اليهم. وكمان وأضح انها صاحبة نفوذ أو هى القائد فى الشقة.

وكنت كل يوم أكتشف أمور غريبة. فمثلاً (روان) هى الوحيدة التى كانت فى نفس كليتى. ولكن فى الفرقة الثانية. ولكنها تطوعت أن تصطحبنى فى اليوم التالى للكلية رغم أنة ليس لديها محاضرات. ولكن لتعرفنى الطريق. وطوال الطريق كانت تتغزل فى جسمى وفى جمالى وتسألنى عن رأى (راندة) فيا وهل اعجبتها.

حفلة سحاق فى بيت الطالبات

حفلة سحاق فى بيت الطالبات

عدت من الكلية وبدأت البنات فى الرجوع. ولا حظت شيئ غريب أيضاً. طبعاً عادى أن تلقى كل منهم عند دخولها السلام. ولكن أن تُقبل كل منهم الأخرى !! ومن فمها. فهذا بلاشك أمر غريب خصوصاً لو كانوا محجبات .. او ربما هذا طبع أهل المدن.

وفى مساء نفسى اليوم تجمعوا ليعرفوا اخبارى وكيف صار اول يوم لى بالكلية.  وكمان يعرفونى دورى هيكون أية فى البيت هل سأدفع واشارك معهم فى الاكل أم سأكل وحدى. ونظام التنظيف والقواعد المتبعة والمتفق عليها بينهم.

حفلة سحاق فى بيت الطالبات

فى هذة اللحظة شعرت بالعجز وادركت أننى لن أستطيع مجارتهم فى المصروفات. وكنت اريد أن أقول لهم أننى سأكل وحدى لانى لا اعرف كم سأدفع لو شاركتهم. ولكن قبل أن أرد عليهم. قالت (راندة) ياجماعة واحدة واحدة عليها وسيبوا المواضيع دة أنا هظبتها معها. -بس دلوقتى خلونا نتعشى ونفرفش شوية.

وطبعاً مكنتش جايبة معاية أكل وقبلت عزومتهم وأكلت معاهم. وبعد العشى تفاجأت بيهم بيشغلوا فلاشة أغانى وبيرقصوا وطلبوا منى أرقص. فى الاول رفضت لكن لما (راندة) طلبت الحقيقة مقدرتش ارفض ومش عارفة لية. جايز علشان الكل بيعمل لها اعتبار. واللى يشوفها يشعر أن لها هيبة وسيطرة.

أضطريت أرقص وكنت أرتدى (ترينج) بنطلون أزق وتيشيرت أديدس. وأعجبوا برقصى ولكن سخروا من ملابس وقالوا أنتى بترقصى فى الملعب. وواحدة فيهم بهزار قامت وشدت بنطلونى وعرت جسمى وكشفت الكلوت (الاندر) بتاعى.

طبعاً زعلت وجريت على غرفتى. و(راندة) جت ورايا تصالحنى ولما لقتنى بعيط حضنتنى وطبطبت عليا واتفاجأت انها بتبوسنى من شفايفى. سكت لانى شفتهم كلهم بيبوسوا بعض كدة وعرفت أن دة طبعهم رغم أنى مكنتش حابة بس كنت مضطرة أسكت. لكن بدأت الشكوك تساورنى. خصوصاً أنى كنت بحس انهم بيتهامسوا عليا. واحياناً بقلق من نظرتهم اللى بتكون شبة نظرات الشباب الجنسية. دة غير انى كنت بلمح أوضاع غريبة.

حفلة سحاق فى بيت الطالبات
حفلة سحاق فى بيت الطالبات

زى دخولهم للاستحمام مع بعض. وكان أقذر موقف واللى أكد شكوكى لما رحت أخذ منشر الغسيل من (راندة). ولقيتها هى و(سهام) فى وضع مش كويس. وكان مبررها ان (سهام) بتعمل لها (حلاوة) يعنى أزالة للشعر. تأكدت ان البنات بيمارسوا السحاق مع بعض.

أنا صحيح من قرية بس عارفة السحاق. وللاسف فى فترة من الفترات لما كنت صغيرة مارستة مع البنت (هنية) جارتنا. بس كنا زى مابيقولوا عندنا فى القرية (بنطفى بعض) وكل واحدة بأيدها تدعك فرج التانية يعنى كانها بتمارس لها اللى بيسموة (ضرب ساـبعة ونص) زى (ضرب العاـشرة) اللى بيعملة الشباب.

من بعد الموقف دة بدأ الهمس عليا يزيد. وبدأت (راندة) تطلب منى أنى أندمج مع البنات. وكمان بقت تدينى قمصان نوم وملابس مكشوفها من بتاعتها علشان البسها وأبقى زى كل البنات لان كل ملابسى كانت عبايات وبنطلونات.

تأكدت أن البنات فى السكن بيمارسوا السحاق مع بعض وعايزنى أنضم ليهم. بس أنا كنت رافضة. لحد ما فى يوم كنا بنلعب لعبة الشايب بالكوتشينة وتقريباً اتعمل فخ ليا علشان يقع الشايب فى أيدى ويحكموا عليا. قعدوا يفكروا فى حكم يحكموة عليا. وقالت (روان) اية رئيكم (نربربوها)

الكل رحب وضحك وصفق بس انا مكنتش عارفة يعنى أية (يربربونى). لكن تفاجأت بيهم بيشيلونى ويضعونى على السرير. وزى مابتقول بالبلدى (شبحونى وفشخونى) لان كل اثنين وقفوا فى جانب من السرير واحدة تمسك ايدى والتانية تمسك رجلى. والخامسة بدأت تدخل ايدها تحت ملابس وتلعب فى صدرى وتحط ايدها تحت الكلوت وتلعب فى فاـرجى.

زعلت وصرخت ورفضت اللعب معاهم ودخلت غرفتى. وبعد شوية دخلت (راندة) والمرة دة كلمتنى بطريقة حادة وبزعل وقالت ما معناة ان طريقتى دة متناسبهمش وانهم مش بيحبوا النكد. ولمحت بانهم مش عايزنى معاهم فى الشقة وأنى أشوف ليا مكان تانى. –

البنات فشخونى ومارسوا معى السحاق

طبعاً كان مر على وجودى فى الشقة 12 يوم. تأكدت خلالهم أن البنات بيمارسوا السحاق بالتبادل مع بعضهم. لكن دة بيحصل فى الفترة اللى بكون فيها فى الكلية. وطبعاً وجودى مش بيخليهم على راحتهم. ومنتظرين يضمونى ليهم علشان ياخدوا راحتهم. وكمان تأكدت أن أيجار الشقة أعلى بكتير من القيمة اللى بدفعها وأن (راندة) هى اللى بتدفع الفرق. كمان لما اتصاحبت أنا وهى وعرفتها وضعى المادى. اقسمت انها ماتخلينى ادفع مليم فى الأكل وأن الموضوع دة يكونى سر بينى وبينها علشان كرامتى أمام البنات.

يعنى من الأخر. بقت صاحبة فضل عليا وبتأكلنى. والنهاردة لما تقرر تطردنى من الشقة. يبقى أنا هضيع ومش هلاقى مكان أنام فية. ولو لقيت مش هيكون بالفخامة بتاعة الشقة دة ولا فى مكان راقى وقريب من الجامعة. فقررت اسلم نفسى ليها تمارس معاية السحاق. مهو أنا سبق ومارستة مع (هنية) والحقيقة (راندة) أنضف وأجمل من (هنية). والاهم من كل دة أنا كمان عندى رغبة أجرب. مهو أنا برضوا حاسة بكبت جنسى.

كانت الساعة الثالثة فجراً والكل نايم. وأنا قمت من سريرى ورحت لسرير (راندة) ونمت جنبها وحضنتها. صحيت وهى مستغربة. قلت لها (أنا مقدرشى على زعلك وانتى عارفة انك أكتر واحدة بحبها فى الموجودين هنا ومستعدة أنفذ كل أوامرك بس خلينى معاكى). خلصت كلامى وبوستها من شفايفها زى مابيعملوا. لكن هى ردت عليا بسيل من القبلات والاحضان.

شاركت صديقتى السرير ومارسنا السحاق

كنت مستسلمة لها تماماً علشان أثبت صدق وعدى بأنى أنفذ كل طلبتها. وفى ثوانى تطور الامر ومدت أيدها ومسكت صدرى وفى لمح البصر قلعنا هدومنا. أصبحاً فى وضع ممارسة ساـحاق كامل. والحقيقة (راندة) كانت خبيرة وأنا زى كل الفلاحات. شهوتى عالية وجسمى نار ومش بقدر اتحكم فى نفسى. لدرجة انى كنت بحط أيدى على فمى علشان أكتم صرختى.

البنت ولعتنى بوس ودعك فى فرجى ورضع من باـزازى ومص حلماتى. خلتنى قذفت مائى ثلاث مرات. وهى كمان وأضح انها اتمتعت قوى بجسمى وقالتلى. أسمعى يا (نودى) طبعاً أنا أسمى (نادية) بس هى قررت تدلعنى. المهم قالتلى انتى من النهاردة بتاعتى لانك انتى اللى كان نفسى فيها. بس فية مشكلة صغيرة. انا والبنات متفقين أن كل بنت تنضم لينا لازم بيتعمل لها حفلة. فى الحفلة دة كلنا نمارس معها. وبعد كدة برغبتها تمارس مع اللى تحب تمارس معها ومحدش يجبرها. وانت هيتعملك حفلة وبعد كدة هنبقى أنا وأنتى بس.

خرجنا علشان نستحمى. كنت مكسوفة أدخل معها الحمام لكن هى أصرت أننا ندخل سوا والكل لازم يعرف اننا مأنتمين مع بعض وأن هى (البُويَا) بتاعتى او الولد بتاعى الـ(Boy). وهتكون متكفلة بكل حاجة أنا عايزاها. طبعا لما دخلنا الحمام الكل حس وعرف أنة حصل حاجة وأنى بقيت زيهم. والغريب انهم فرحوا جدا ومحدش علق بكلمة. واتفقوا أن فى مساء اليوم هيعملوا حفلة. و(راندة) تبرعت انها هتجيب تورتة ومأكولات. وعرفت انهم (هيربرونى) وفهمت معنى الكلمة وهى أنهم هيغتصبونى والكلمة جاية من (rape) بالانجليزى بمعنى أغتصاب.

اصبحت سحاقية وادمن ممارسة السحاق

عرفت (راندة) أنى خايفة. طمنتنى وقالتلى متخافيش ياريت يرضوا يربربونى بدالك. والساعة التاسعة بالظبط تجمعنا أحنا الستة فى الصالة. وكان الشرط أننا نكون بدون ملابس تماماً. شغلنا أضاءة خفيفة وموسيقى هادية ورقصنا (فالس) وكل واحدة كانت بترقص معاية شوية. وكنا بنتعمد نحك بزازنا فى بعض. وبدأت أحس بالاثارة. وقفت (راندة) الموسيقى وقالت (يلا يا هورس) كنت فاكرة انها تقصد بكلمة (horse) يعنى حصان او فرس. بس عرفت بعد كدة انها تقصد تقول يا (whores) يعنى ياعاهرات او يا شراميط.

دخلونى غرفة (روان) لان فيها سرير كبير. نيمونى وبدأت كل واحدة تنهش فى جسمى. اللى تبوسنى واللى تلعب فى صدرى واللى فشخت رجلى وقعدت تلحس فى فاـرجى. أكتر وأحدة كنت حاسة بلمستها وشايفها هى (راندة) لانها كانت نايمة بجانبى وماسكة ايدى وبتبوسنى من شافيفى وكانها بتقولى (معلش بعد كدة هتبقى بتاعتى أنا بس).

عرفت أن كلهم معجبين بجسمى وكانوا بيتمنوا يناموا معاية. وعلشان كدة اتلموا عليا زى الكلاب يلحسوا فى جسمى. حتى ان واحدة منهم كان بتلحس تحت باطى. فى البداية كنت منزعجة بس بعد ثوانى رحت فى دانيا تانية وبقيت مستمتعة وحاسة بالذة معيشتهاش قبل كدة. تقرييا قذفت مائى أكثر من مرة. لكن أخر مرة كانت الاجمل والاروع. لما اهتز جسمى بشدة وكلهم بعدوا عنى واخدتنى (راندة) فى حضنها. وأنا جسمى لايزال يرتعش من فرط المتعة. وحضنتنى وقالتلى (من بكرة انتى بتاعتى). وأنا فى قرارة نفسى عايزة أقولها ياريت كل يوم تخليهم يربربونى وابقى بتاعتكم كلكم.


اصبح الابن بديلاً للأب فى غرفة النوم


زنيت مع امى بسبب عقدة اوديب


بعد الطلاق تذوقت متعة السحاق


ابويا ودلعتى واخويا ومتعنى


انا ومرات ابويا … نمارس السحاق يومياً


اتشارك انا واختى التوأم السرير ونمارس الجنس


نمت مع مرات ابويا وحملت منى


اعاشر خالتى معاشرة الازواج واشتهى امى


نمت مع مرات خالى وطفت نارى

جوزى اهملنى وحمايا قام بالواجب وعاشرنى


نكاح محارم – الام تغتصب ابنها المعاق


انا واختى مارسنا الجنس مع نورسين


انا وبنت عمتى تستمتع بممارسة السحاق


اول متعة جنسية مع اختى – زنا محارم


عشقت صديقتى وعشت معها اول قصة سحاق


قضيب اخى الوارم اوقعنى في زنا المحارم


امى اصبحت زوجتى .. وشريكة متعتى


سحاق الهوانم ومتعة سحاق العوالم

اختى تعاشرنى وعايزة تحمل منى


حفلة …. سحاق فى بيت الطالبات


زنيت بأختى وامتعتها وحققت حلمى وحلمها


عاشرت اختى المطلقة خوفاً من الفضيحة


ليلة زفافى ودخلتى … على أخى


الام تعاشر ابنها الصغير بحجة علاجة


أنا وتوأمى عاشرنا امى ومتعناها


المصيف جمعنا وكان صيف حار وسحاق نار


هاجر وكارم و .. اول ممارسة زنا محارم


الطالبات,بيت,السحاق,متعة,اللذيذ,زميلتي,السكن,سحاق,سكن,عدد,أيام,مسلسل,سحاقيات,سكس,تظهر,يرقصن,بشكل,مثير,أمام,طلاب,ساعات,احمد,نقال,طالبات,الذكور,kizi,مشروع,الوطن,اكتوبر,تحديث,الخدمة,اضغط,للتسجيل,العملية,التربوية,سعر,تحليل,فيتامن,سكسي,الفتيات,مشاهدة,عراقيات,ساعة- الطالبات,طالبات,حفلة,سحاق,الفيديو,هل,بيت,مدة,تشغيل,تحميل,الجامعة,الكلية,مثلا,بنات,حسب,زواج,حفل,الكافر,المدرسة,سكس,محمد
قصص سحاق السحاق بنات سكس قصتى عالم أيام فيلم دردشة واقعيه لما كلمات صديقتى احساس ممتع سحر مسموعة تزوجت وليات سحاقيات القصة لواط السحاقيات كوينة لواط جدا ساعة افلام تفسير المنام زي كتير الحلقة تحميل والقصص مصرية نيك مثلية اكتشف  اللزبانية فيديوهات مشاركة مثليه خاص السكن فلم عربي الفتيات الكاورية سريا رانيا وصاحبتها مروة بيت الطلبة اجمل بنت مثيرة شواذ قصير اطفال فقط للنهاية هذي اسمي جبير نفسك مارست مول انى هبه طيب النت بخيرة عبير سلمي نيج للجادين امارس سعوديه رؤية ممنوع العرض حلم البلياردو الدردشة تمارس الفيلم عملت قصة مقاطع مسموعه وليت عادي سعودي كمل عراقي  معلمتى اختى البلياردو الدردشة  – قصص سحاق نار فى صيفاً حار – قصص سحاق نار فى صيفاً حار – قصص lesbian السحاق سحاقيات بنات سكس قصتي  short فيلم film دردشة Score واقعيه كلمات سحر لما عملت صديقتى إحساس ممتع مسموعه قصة مقاطع تزوجت وليت كوينة السحاقيات القصة لواط جدا ساعة أفلام تفسير المنام عادي جامعة والقصص مصرية تحميل الحلقة زي كتير سعودي عربي خاص السكن صديقاتي مثليه مشاركة فيديوهات اللزبانية اكتشف نيك الطلبة بيت مروة وصاحبتها رانيا حكاية سريا الكاورية الفتيات جبير اسمي هذي معلمتى عراقي فقط للنهاية قصير أطفال مثيرة شواذ اجمل كمل الفيلم سلمي بحيرة عبير النت طيب هبه اني مول اختى مارست نفسك حلم البلياردو رؤية ممنوع العرض الدردشةسعوديه للجادين نيج الفيلم سلمي بحيرة عبير النت طيب هبه اني مول اختى مارست نفسك سعوديه للجادين نيج الفيلم سلمي بحيرة عبير النت طيب هبه اني مول اختى مارست نفسك stories story queer read film anne romance true world’s largest love wild twitter women bisexual public girls public wattpad social social platform lake lister lgbtq wild أيام عالم فيلم دردشة كلمات سحر صديقتى احساس مسموعه قصة افلام تحميل مثليه صديقاتي فلم فلم اجمل اطفال

Comments are closed.

error: عفواُ .. غير مسموح بالنسخ
قصة جديدة - حكاية حنثى (ذكر وانثى) تشتهى الرجال والنساءأضغط هنا للاطلاع